Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perryx schreef:Hebben jullie hier allemaal voor gestudeerd ? En dan vanaf foto's oordelen wauw. Volgensmij weet mijn zadelmaker het toch echt beter dan jullie.. en die is langs geweest en heeft geen flauw idee waar jullie over zeuren !! Wat een onzin.
Perryx schreef:white_flame schreef:Ts mag ik vragen naar je leeftijd?
Volgensmij heeft dat hier niets mee te maken ik ben gewoon volwassen en heb al jaren eigen paarden.
Perryx schreef:Nee precies.. fijn dat jullie dit wel snappen en accepteren! Want mijn ouders zijn geen paarden liefhebbers en als er echt iets is dan mag de DA heus echt wel komen, maar om zo iets niet gelijk... mijn ouders bellen altijd met de stal manager als er iets is, omdat ze er zelf geen verstand van hebben. En die heeft gezegt we gaan eerst ontwormen en meer voeren..Kijken hoe dat uit pakt. De zadels zijn beide OK. Misschien nog een keer een ostheo laten komen?
kiki1976 schreef:Ook voor cushing zijn medicijnen en een aangepast dieet, is gerust wat aan te doen. En nee die medicijnen zijn niet goedkoop, maar dat is een ander verhaal.
Maar aan de ene kant wil je advies, maar aan de andere kant wil je heel veel niet horen.
Misschien eens duidelijk zijn in wat je wilt?
Perryx schreef:Volgensmij is met mijn zadelmaker echt niets mis mee heeft super veel klanten neemt er zelfs geen meer aan en komt ook op de bekende stallen.. Maar ik zou wel willen dan een andere maar het is opzich geen iets wat ik zomaar even zal doen het kost wel 50 euro! en dat is voor mij best veel.. tevens zou ik ook geen betere zadelmaker hier weten ..
Perryx schreef:Ik ben absoluut niet van de pillen enzo.. mijn paard heeft ook spat in het spronggewricht en advies was ook in laten spuiten in de gewrichten maar zo veel negatief over gelezen en blij dat ik het nooit gedaan heb!!! het is inmiddels vast gegroeid en hij loopt altijd als een trein..
Kabayo schreef:kiki1976 schreef:Ook voor cushing zijn medicijnen en een aangepast dieet, is gerust wat aan te doen. En nee die medicijnen zijn niet goedkoop, maar dat is een ander verhaal.
Maar aan de ene kant wil je advies, maar aan de andere kant wil je heel veel niet horen.
Misschien eens duidelijk zijn in wat je wilt?
En ik ben van mening dat niet elk cushing paard pillen hoeft
Mijn merrie heeft nooit een pil gezien en heeft het 5 jaar super gedaan . Is helaas eind vorig jaar overleden. Maar niet aan cushing
IMJ schreef:Het is fijn als jouw paard het niét nodig heeft.
Dat gaat niet op voor ieder paard. Ik mag hopen dat je dat toch begrijpt..
Daarmee wil ik niet zeggen dat het paard van TS cushing heeft.