Wie bewust paard niet enten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 00:52

Elisa2 schreef:
Ja geef het aan bij de DA zodat ze een andere draagstof kunnen proberen, sommige paarden worden ziek van de draagstof.

Thanks! DA gebruikte nu andere stof en heb nu niks gemerkt van mijn paard. :)

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 09:34

HopeMyDay schreef:
Bij de IJslander sport moeten de paarden 2x jaars geënt worden (ja ik weet ook niet waarom), de rest word hier ook gewoon eens per jaar tegen Influenza/Tetanus geënt.

In NL niet hoor. Bij de Ijslanders gelden dezelfde regels als de andere takken van je sport, je enting mag bij deelname aan een wedstrijd niet ouder zijn dan 6 maanden en 28 dagen of zoiets (weet het aantal dagen niet zeker) en dit gaat specifiek over influenza.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:04

Allegra schreef:
HopeMyDay schreef:
Bij de IJslander sport moeten de paarden 2x jaars geënt worden (ja ik weet ook niet waarom), de rest word hier ook gewoon eens per jaar tegen Influenza/Tetanus geënt.

In NL niet hoor. Bij de Ijslanders gelden dezelfde regels als de andere takken van je sport, je enting mag bij deelname aan een wedstrijd niet ouder zijn dan 6 maanden en 28 dagen of zoiets (weet het aantal dagen niet zeker) en dit gaat specifiek over influenza.

Ja dat bedoel ik,dat betekend voor ons dus 2x in het jaar enten.
Ik ga alleen niet vragen om speciaal alleen een influenza of tetanusenting. Er moet namelijk meer geënt worden dan alleen 3 IJslanders

Grey_pony1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:07

Ik eet geen paard bewust, maar ik heb het vast wellis is gegeten. Of dat het in sommig vlees zit verwerkt. Ik vind het ook niet heel erg om paard te eten maar als ik kon kiezen zou tissen paarden vlees en iets anders zou ik voor het andere gaan :(:)

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 11:12

Grey_pony1 schreef:
Ik eet geen paard bewust, maar ik heb het vast wellis is gegeten. Of dat het in sommig vlees zit verwerkt. Ik vind het ook niet heel erg om paard te eten maar als ik kon kiezen zou tissen paarden vlees en iets anders zou ik voor het andere gaan :(:)

En wat denk je dat er in ander vlees zit?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:20

Grey_pony1 schreef:

Wat heeft dat met het enten te maken? Of heb je de titel niet goed gelezen en eten gelezen ipv enten? :D

Sure_lee

Re: Wie bewust paard niet enten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 07:29

_O-