Elisa2 schreef:Ja geef het aan bij de DA zodat ze een andere draagstof kunnen proberen, sommige paarden worden ziek van de draagstof.
Thanks! DA gebruikte nu andere stof en heb nu niks gemerkt van mijn paard.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HopeMyDay schreef:Bij de IJslander sport moeten de paarden 2x jaars geënt worden (ja ik weet ook niet waarom), de rest word hier ook gewoon eens per jaar tegen Influenza/Tetanus geënt.
Allegra schreef:HopeMyDay schreef:Bij de IJslander sport moeten de paarden 2x jaars geënt worden (ja ik weet ook niet waarom), de rest word hier ook gewoon eens per jaar tegen Influenza/Tetanus geënt.
In NL niet hoor. Bij de Ijslanders gelden dezelfde regels als de andere takken van je sport, je enting mag bij deelname aan een wedstrijd niet ouder zijn dan 6 maanden en 28 dagen of zoiets (weet het aantal dagen niet zeker) en dit gaat specifiek over influenza.
Grey_pony1 schreef:Ik eet geen paard bewust, maar ik heb het vast wellis is gegeten. Of dat het in sommig vlees zit verwerkt. Ik vind het ook niet heel erg om paard te eten maar als ik kon kiezen zou tissen paarden vlees en iets anders zou ik voor het andere gaan
Grey_pony1 schreef:Ik eet geen paard bewust, maar ik heb het vast wellis is gegeten. Of dat het in sommig vlees zit verwerkt. Ik vind het ook niet heel erg om paard te eten maar als ik kon kiezen zou tissen paarden vlees en iets anders zou ik voor het andere gaan