xyzutu2 schreef:Ik ben niet op zoek naar een rel. De brief is mooi, zoals ik al schreef, maar dat neemt niet weg dat de TS vrij schandelijk is behandeld in de telefoongesprekken, de manier waarop het voer door Vitalbix werd weggehaald met beledigingen richting het dode (!) paard en het feit dat Vitalbix aangeeft dat ze contact hebben gezocht met haar dierenarts en vervolgens tegen de TS zeggen dat die dierenarts een heel ander verhaal heeft over wat er gebeurd is dan de TS zelf had verteld...
En dat de TS gewoon naast de dierenarts stond terwijl die het gesprek met de Vitalbixmensen voerde en zij dus precies weet wat er toen wel of niet gezegd is?
Dat Vitalbix dus al verschillende keren de schuld bij de TS heeft geprobeerd te leggen en als dat niet meer lukt dan maar de dierenarts voor een leugenaar uitmaakt?
Mag ik dan *heel voorzichtig om niet op bepaalde tenen te stappen* zeggen dat ik hun gedrag vrij schandelijk vind en dat die mooie brief daar ook op geen enkele manier excuses voor aanbiedt?
Je moet even goed lezen misschien. Het voer is opgehaald door een leverancier en de brief is gestuurd door vitalbix zelf! 2 verschillende partijen dus.