Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KootMiraDrum schreef:We hebben een 24 jarige ruin op stal staan waarvan van 't voorjaar alle voortanden zijn getrokken, en die is MEGA opgeknapt. Eet weer super, is retevrolijk. Laat zijn tong wel veel uit zijn mond hangen, maar het ziet er ERG aandoenlijk uit.
Jet schreef:Goed dat je nu weet wat er aan de hand is! Je kan voor dat gezwel ook eens contact opnemen met Equitom. Dat is een heel goed bekend staande kliniek in België, misschien hebben zij ervaring met dat middel dat Utrecht wil proberen of misschien hebben ze nog andere opties.
En ja, EOTRH, dat had je natuurlijk niet aan zien komen, maar gelukkgi is dat niet het einde van de wereld. Er loopt hier op medisch van Bokt een centraal topic over EOTRH, hier is een link: [MD] EOTRH, gebitsziekte ervaringen gevraagd? . Je valt wel midden in het topic, maar dat geeft denk ik niet.
Succes en hopelijk hoeft ze niet plat voor het trekken van haar tanden. Blijf je updates plaatsen? Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen!
Jet schreef:Oei, € 24,00 per dag, dat is een hele hap zeg! En dat gedurende de rest van de dracht dan, dat zou ik ook wel zo lang als het kan uitstellen. Kan die andere medicatie dan wel als ze zoogt? Of is het alleen schadelijk voor de vrucht als die nog niet volledig ontwikkeld is?