Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:pleiada schreef:Voor mezelf heb ik een coltrui van bot en ik merk echt dat mijn pijnlijke spieren er baat bij hebbenBeetje jammer is wel dat hij al vrij snel pluizig werd
Vind ik eigenlijk niet kunnen,maarja er is niet veel keuze qua merken in het keramische textiel..
Hoe was jij hem dan? Ik hoop niet dat dat pluizen ten koste gaat van de werking. Want dat is wel zonde van het geld..
Hoe dragen jullie de coltrui? Onder een trui/vest of gewoon zo? Zo fashionable vind ik hem ook niet
Weidebloem schreef:Vond de Mesh deken toch wat aan de prijzige kant dus heb een fleecedekentje van BOT gekocht en deze ingenieus aan mijn deken vast gemaakt. Blijft tot nu toe heel goed zitten! Zijn de fleecedekentjes (plaids van 120x160), was 60 euro, scheelt nogal! Eerst maar eens kijken of dit bevalt, kunnen we altijd verder sparen.
Weidebloem schreef:Ik heb er twee klitteband flapjes aan genaaid en een borstsingel. Met de klittebandflapjes kan ik hem aan mijn Bucas dekens bevestigen. Was aan het twijfelen om de fleece vast te zetten in mijn oude fleecedeken, maar deze trekt echt enorm naar achter en leek me niet zo prettig zitten voor snachts. Zo gaat eigenlijk prima, schuift ook niet opzij en als ik andere dekens opdoe kan de fleece mee wisselen. Ik gebruik hem alleen snachts.
henshem schreef:Ja ik heb alle kleuren dressuurdekjes van bot en gebruik eigenlijk alleen nog bot-dekjes voor mijn paarden (op een heel mooi lemieux dekje na dan). Ik merk absoluut verschil in betere doorbloeding onder het zadel. Heb nu ook een springdekje gekocht.
plutolover schreef:Iemand ervaring met het dressuur dekje?