Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmFe schreef:Soms kunnen ze in Duitsland ook net wat meer dan in Nederland of gebruiken ze net andere technieken.
In Duitsland zit dr Riemersma. Is een Nederlandse arts en chirurg. Ken veel mensen met zeer goede ervaringen met hem. Je zou hem er eventueel nog eens naar kunnen laten kijken?
Ook nog een stukje goedkoper dan in Nederland en een zeer goede arts!
Britt1 schreef:Ah, toe maar Tyke, wat een naar ongeluk met zulke heftige gevolgen.. Zal ook geen makkelijk besluit zijn geweest na je revalidatiepogingen.
Het is een besluit waarvan sommigen zich afvragen: nú al besloten? Waarom niet langer nadenken? Maar dat kan ik denk ik niet opbrengen. Wat heeft het voor zin? De diagnose verandert niet, wanneer ik ook besluit, verslechteren kan het wel. (dit zeg ik nu steeds tegen mezelf)
Britt1 schreef:Pff dit valt niet mee. Ik was net bij hem voor de medicijnen. Hij kwam naar me toe in de wei en liep al briesend achter me aan. Direct weer de twijfel en verwarring.
2a54z6e45r6r schreef:Sterkte Britt, een heel sterk besluit! Mag dan wel zo vroeg in zijn leven zijn, je geeft hem wel het allermooiste wat je een paard kan geven! Je laat hem gaan in alle rust en in zijn vertrouwde omgeving met zijn liefdevolle eigenaar ernaast! Jij behoed hem voor meer pijn en frustratie die zal komen. Hij heeft het erg goed gehad en koppelt jou ook aan leuke positieve ervaringen, zo hoort het! Veel paarden die een ander lot kennen. Een erg nobel besluit! Veel sterkte!
Britt1 schreef:Even nog spuien..ik zie er zo tegenop. Nog twee nachten en dan is het zover. Ik ben zo bang om hoe het zal gaan. Of hij wel rustig zal gaan slapen. Ik ben zo bang dat hij neervalt. Zie steeds zo'n beeld voor me en dat lijkt me zo akelig om te zien.