Tot nu toe is de telefoon nog stil en heb ik gelukkig best wel goed geslapen. Maar goed ik had dinsdag op woensdaf helemaal niet geslapen en ben bijna 8 weken zwanger dus dat in combinatie met deze spanning is best wel een uitputtingsslag. Hoop ook maar dat onze mini er niet onder lijdt hier binnen.
Ik ga Dobby om 9 uur van de trein halen en dan weer richting Orlando, tenzij er tussen nu en 9 uur gebeld wordt met slecht nieuws. Ik moet alleen de A27 over en die weg in de spits is hel, maar ik bljf hopen dat we er straks heen gaan en hem op 4 beentjes zien staan. Wil hem zo graag even kroelen en hem vertellen wat een vechter het is.
Hij is al 12 jaar mijn maatje door dik en dun, als veulen van 8 weken zag ik hem voor het eerst en bleek dat ik hem mocht kopen. Dus hij is al zo lang bij me dat hij al mijn mijlpalen mee heeft gemaakt. Mijn zoontje is gek op hem en daar is hij ook zo lief tegen. Onze 2e spruit moet gewoon ook met hem opgroeien.
L_Flo, ik denk idd als hij naar huis zou komen dat ik nog steeds niet zonder stress zal zitten. Je bent toch bang dat het weer mis gaat. Gelukkig staat die van jou weer thuis. Hopelijk blijft het goed gaan.