Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Via app al gezegd, maar wat fijn om te horen dat hij toch langzaam aan steeds ietsje beter gaat. Hopelijk houd hij die trend vol!
En tsja........ daar hoef je geen drama-queen voor te zijn hoor; je geeft gewoon om je beestje.
Ik moet er ook niet aan denken hoe ik zou reageren als er 1 van mij zo enorm ziek zou zijn. Ik weet wel dat ik zelf ook in shock raakte en compleet door 't lint ging toen ik Ot jaren geleden in ernstige anafalactysche shock aantrof, en zij écht gewoon aan het doodgaan was op dat moment. ademhaling onregelmatig, hartslag soms weg soms onregelmatig, ogen wegdraaien..... Gelukkig.... is ze langzaam opgeknapt; meer dood dan levend naar de kliniek vervoerd. Durfde zelf niet in de trailer te kijken, bang dat ze alleen in de trailer onderweg al gestorven was. Heb nog de hele auto verbouwd en alles bij elkaar gekrijst dat ik kostte wat kost in de trailer bij m'n beestje wilde blijven opweg naar de kliniek; tsja dat mocht helaas écht niet van mijn ouders toen![]()
ja dat vergeet je nooit meer weer, beeld is helaas voor altijd op mijn netvlies gebrand.
Zo mooi, fijn en bijzonder, een band met zo'n dier, maar och wat pijnlijk af en toe als ze flink ziek zijn!
Willemina_L schreef:Fijn dat hij aan de beterende hand is! Je bent een goed baasje voor je pony!
maessie schreef:Spannende tijd zo zeg! Fijn dat hij wat op lijkt te knappen!
Voor wat betreft het antibiotica verhaal, wat ze mij vroeger verteld hebben is dat ze dit niet zo snel geven, omdat dit de rijping van de bulten tegenhoud. Bij droes wil je juist wel dat ze rijpen, zodat ze open gaan breken naar buiten. (Bij niet rijpen is de kans groter dat ze naar binnen toe slaan) zo heb ik het altijd begrepen. Heb weleens een twenter gehad die koortsremmers kreeg omdat hij meerdere dagen rond de 41 graden zweefde, maar die is er ook weer bij op gekomen