Maar goed zoals ik al zeg, dit beoordeel ik over computer. De manier waarop ik iets zeg kan heel anders over komen dan ik bedoel. Daarnaast zijn de foto's niet echt hoogstandjes, en wie weet schat ik de grootte wel helemaal verkeerd in, dat kan ik voor die foto's niet zeggen. Sterker nog ik kan niet eens goed inschatten hoe groot de pony is. Ik schat nu ong. een lap vel ter grootte van mijn onderarm (40 a 50 cm) maar zal me niks verbazen als ik er naast zit.
En niet raar bedoeld hoor, ik weet dat je er nu alles aan wil doen om het beter te maken, maar stel je had zo'n lap bij een ander mens (vriend, kennis, wat dan ook) ipv dier gehad, terwijl jij ervan af weet en er "schijnbaar" niks aan doet (wat je wel doet, laat dat duidelijk zijn) dan hadden mensen je nog meer zo uitgemaakt. Ik denk dat het overgrote deel van die mensen die jou negatief in pb hebben benaderd (wat ik overigens echt niet okee vind en die mogen gauw hun excuus gaan aanbieden) gewoon zo geshockt was bij de foto's dat ze alles te snel hebben gelezen om echt te begrijpen en te luisteren (lezen) naar wat je zegt. Zoals je ziet zijn er zelfs op deze pagina nog mensen die zeggen dat je nog een second opinion moet nemen ...

Fijn dat je vandaag er weer de andere arts bij hebt gehad en dat je nu gaat spoelen, op hoop van zegen dat het helpt. Dat er geen rek om kan klinkt inderdaad logisch.
Ik hoop wel dat je je topic voort zet, niet alleen voor nieuwsgierige mij die hoopt op een goede afloop maar ook voor de mensen die hier van kunnen leren, of de mensen waarvan jij kan leren.
Ik wens je hier nogmaals heel veel sterkte mee, en ik hoop voor je op een goed herstel!