JudArthos schreef:Ze is heel licht in de hand, stal houdt ze keurig (merendeels op een plek)
Ze kan makkelijk heel goed draaien, treedt keurig onder en loopt weer weg, we oefenen dit vaker.
Ik doel voornamelijk op of je paard de achterbenen wel eens laat staan. Elk paard doet dat wel eens natuurlijk.
Heb zelf een merrie gereden die ook maar geen kracht in de achterhand wilde opbouwen. Was slank maar buikig en met name de achterhand wilde maar niet aanzetten in vet/spieren. Veel in het voer geprobeerd. Ik kan wel aardig rijden vind ik zelf en op een gegeven moment had ik zoiets van: "Hmm... ik weet het niet, er zit te weinig vooruitgang in, dit klopt niet."
Eigenaresse is er toen mee naar de kliniek gegaan en daar bleek een neurologische aandoening uit. Die neurologische aandoening was de boosdoener van de smerige stal (hele ruime stal, maar paard liet de achterbenen staan), van het niet voorwaarts zijn, te weinig kracht met rijden. Zo lag ze zomaar een keer op de knieën in galop.
Ik vind overigens ook wel dat je erg heftig reageert op sommige mensen, jammer, want ze proberen je alleen maar te helpen en ik heb sinds mijn reactie nog niet een persoon gezien die een rottige reactie plaatst. Alleen maar mensen die het beste met je voor hebben. En laten we wel wezen, zo van achter een computerscherm kan je niet raden hoe iemand rijdt. En rijden is gewoon de grootste boosdoener van problemen.

).
ik snap het wel iedereen ratelt door over het zelfde en steeds jezelf moeten herhalen is ook niet alles

) te maken, kan ze als ik ze op de pc heb wel pb'en naar de geïnteresseerden.