Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mieva schreef:kiki1976 schreef:Ik zou de Metazoa die je hebt staan nu niet meer voeren, is nl maar 6 mnd houdbaar.
Oh wat goed van je! Dankjewel! Heb ff gekeken wanneer ik het besteld had, was 11-06-2015
Dus zal net moeten kunnen nog denk ik?
biscaya schreef:Zomaar een vitamine supplement gaan voeren heeft totaal geen zin! Eerst moet t bloed uitwijzen waar ze eventueel een tekort aan heeft..
Suc6!
Jennyxx schreef:Heb je aan raaigraskramp gedacht? Gezien je dierenarts, zit je bij mij in de buurt. Mijn pony heeft dit ook gehad..
Mieva schreef:Jennyxx schreef:Heb je aan raaigraskramp gedacht? Gezien je dierenarts, zit je bij mij in de buurt. Mijn pony heeft dit ook gehad..
Zie aan je foto's volgensmij dat je inderdaad in de buurt staat!
Ik had er nog nooit van gehoord!
Maar dat heeft dan in het hooi moeten zitten toch? Ze kregen nog geen hooi bijgevoerd..
En de andere hadden geen last.
Maar bedankt voor de tip, kende dat helemaal niet! Zal eens met de DA over hebben!
raaigraskramp wordt veroorzaakt door een schimmeltje in het gras (dus niet hooi). Jouw veearts heeft er zijn twijfels bij
Anderen echter niet. Bij ons op stal zijn in de loop der jaren ook meerdere paarden ziek geworden met precies dezelfde klachten!