Lynn_Nikita schreef:He wat ( toch) vervelend nieuws. hopen dat het goedaardig is en ze deze succesvol kunnen opereren
Waar zit de tumor?
de tumor zit in haar bijholte aan de voor haar rechte kant!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Maar je weet niet of dit er toen al zat he... Een tumor kan prima in 3 jaar ontstaan. Wie weet zat er toen nog vrijwel niets.
Ik snap dat het vervelend is maar ik denk niet dat je dit kan eisen...
Lukasje schreef:Ach nee, wat een triestig nieuws!
Goed dat ze zo snel al geopereerd wordt en we gaan voor een goedaardig gezwel!
Ik leef momenteel heel erg mee met jou, en met andere bokkers in soortgelijke situatie, omdat ik vorige week ook in zo'n spanning zat toen mijn merrie in de kliniek stond. Vanavond ga ik voor een 3e (de "second" heb ik al gehad) opinie maar bij mij ziet het er absoluut niet goed uit ....
Daarom ga ik hard voor jou duimen!
xxsalinaxx schreef:Bedankt voor de lieve reacties!!
En ja ook hier slaat ze zich door heen, ze is enorm sterk, fit en verder helemaal gezond!
Zoals mijn staleigenaar/instructrice zegt : Mirre heeft 9 levens en is nog maar bij leven 3!
@Gast5428,
Ze staat nu op kliniek De Lingehoeve!
xxsalinaxx schreef:Yvank_ schreef:Maar je weet niet of dit er toen al zat he... Een tumor kan prima in 3 jaar ontstaan. Wie weet zat er toen nog vrijwel niets.
Ik snap dat het vervelend is maar ik denk niet dat je dit kan eisen...
3 jaar geleden had ze flinke bloedneuzen al (alleen dan niet elke dag zo erg), ze hadden op z'n minst door moeten zoeken.
het gaat niet eens om het geld, het gaat erom dat ze niet goed hebben gehandeld en wij nu verder van huis zijn dan 3 jaar geleden
Jet schreef:Jeetje Salina, de kans zat erin, maar als het dan zo duidelijk gemaakt wordt is het wel heel hard. Knap dat je voor opereren gaat, ik hoop dat de verzekering meewerkt, anders wordt het wel een gigantisch kostenplaatje vrees ik. Niet dat je dat er niet voor over hebt, dat snap ik, maar toch...
Het is mooi dat ze maandag al geopereerd kan worden, ik duim voor je dat het goed gaat, dat het goed te verwijderen is en dat ze daarna nog beter wordt dan ze verder al was.
Op die foto kijkt ze inderdaad heel vrolijk, dat is wel heel positief vind ik. Fijn dat je zaterdag zelf naar haar toe kan, dat vind ik zo lastig als ze een eindje uit de buurt zijn en je niet dagelijks even langs kan piepen.
Hou je taai, mijn duimen draaien voor jullie!
Jet schreef:Overigens wel een compliment voor je tandarts hoor! Die heeft je toch op het goede spoor gezet. Ja, zoals ze nu is snap ik je heel goed hoor, dat je wel voor opereren kiest. Die van mij was toen 22, artrose, stond weer suf in een hoek van het land terwijl de rest rondrende, was ook weer erg sjaggie terwijl ze dat niet meer was, dan is de keuze gewoonweg anders. Dit was ook in een andere tijd hoor, 1999...
AaronYve schreef:Heel veel sterkte met je paard.
Zoals ik in mijn eerste reactie aangaf heb ik hier ervaring mee. Mijn paard er helaas niet meer bovenop gekomen. Mocht je vragen hebben of je ei kwijt willen mag je zeker een pb sturen.
Hou je sterk!