Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus zal ook zo zijn bij natuurlijk bekappen MarjanB schreef:Ik eerlijk gezegd ook niet.. Heb teveel paarden gezien die heel stijl kwamen te staan. Net iets wat je bij deze weg wil hebben. Maar goed niet elke smid is hetzelfdedus zal ook zo zijn bij natuurlijk bekappen
nuvel schreef:Rustig rustig dames, eerst komt mijn eigen smid dinsdag kijken. Dan hoor ik wat hij er van vind. Hem vertrouw ik blind en hij is gewoon erg goed. De andere smid wil ik ook laten komen en laten kijken. Dan wil ik horen wat hij er van vind en zou willen doen. Dan kan ik wat vergelijken.
Volgende vrijdag word ze op de kliniek verwacht en dan zal ik met hem overleggen wat te doen met de hoeven en dan kunnen we gaan kijken wat wij beide het beste vinden en of dat tussen de opties zit.
Regulier en natuurlijk, het word allebei aangeraden door verschillende mensen en daarom heb ik besloten om zelf in overleg met de DA van de kliniek te kiezen wat wij het best vinden passen bij dit paard en bij deze stand.
MarjanB schreef:Ik eerlijk gezegd ook niet.. Heb teveel paarden gezien die heel stijl kwamen te staan. Net iets wat je bij deze weg wil hebben. Maar goed niet elke smid is hetzelfdedus zal ook zo zijn bij natuurlijk bekappen
Hij behandelde mij al een klein kind zonder verstand want wie is er nou zo dom om zo een paard te kopen??
Ben er heel blij mee! Heb echt een hoefsmid met geduld, verstand en hij is te vertrouwen. Gister nieuwe medicijnen opgehaald en vandaag mee begonnen. Ook vind ik haar al iets minder mager tonen aan de voorste rib maar toen ik haar mond even ging inspecteren kreeg ik toch het idee dat er ook eens een tandarts bij moet komen.
Zo'n "geloof er niks van, maar werkt wel" oplossing