mijn verzorgpony wil niet meer lopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bertbart

Re: mijn verzorgpony wil niet meer lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:49

Nou dan niet. Het gaat beter of jullie het geloven of niet.

merlijn_aap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:10

bertbart schreef:
Nou dan niet. Het gaat beter of jullie het geloven of niet.

Ik denk dat mensen je serieuzer zouden nemen als je wat minder kortaf zou reageren :) . Niemand hier is boos. Iedereen is hier om te helpen, maar dat lukt niet want ze weten maar de helft van het verhaal. Kunnen jij en de andere verzorgster niet gewoon het volledige verhaal vertellen. Dan kunnen de mensen hier ook met betere adviezen komen. Was die pony echt hoefbevangen of was het toch iets anders, en hoe is hij behandelt?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:13

Manier van schrijven komt waarschijnlijk overeen omdat het beide door kinderen is geschreven.

Geena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:15

Ik denk dat jullie maar beter de dierenarts kunnen bellen als jullie de hulp van bokt niet zo fijn vinden ;) dan weet je het altijd zeker en aan de dierenarts moet je wel het goede verhaal vertellen. Succes en ik hoop dat je pony hulp krijgt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:46

Hoe gaat het nu? TS?

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:38

uhmm hoi allemaal.. ik wil even sorry zeggen voor mijn gemene reacties.. jullie willen allemaal helpen en dat vind ik tof van jullie! <3 toch nog sorry :( het was echt niet zo erg boos bedoelt..