Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rapido schreef:Ik heb eens een mini shetland merrie gekocht, ding stond samen met een hengstje in het weitje toen ik haar kwam halen. Zij werd eenmaal bij ons ook dikker wat ons in enorme twijfel bracht toen! Bleek gewoon een grasbuik te zijn.
Ergens vond ik ondanks het niet de bedoeling was het stiekum wel leuk als ze wel drachtig had geweest maar dat ging dus niet door
ElinaSK schreef:_Michelleee schreef:Ja, het kan dat ze gewoon te dik is hoor.heb je een foto van je bijrijdpaard?
Oei ik heb alleen wat "oude" rijfoto's toen was ze ongeveer 3,5 maand drachtig.
Normaal gesproken zou je dan niet zo veel zien, maar bij haar wel . Ze is in middels al
weer wat dikker. Ik kan nieuwe foto's maken vrijdag, maar dat heeft niet zo veel zin
denk ik
[ [url=m/6kHe8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eg9cdM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb helaas geen foto's zonder mij/standfoto's...
Ben benieuwd naar haar veulentje! silvia58 schreef:Wat een mooi Welshje !
Ben heel benieuwd of ze idd drachtig is.
Ze zit nu best wel dik in het haar, maar als je haar voelt
kun je dan de ribben voelen of voelt ze ook echt dik ?
Als ze dun zou zijn op de ribben en ruggegraat dan kunnen het
heel goed wormen zijn. Dat heb ik nml ook gehad met een pony.
Succes donderdag
hwn schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen, maar mocht ze effectief in juli gedekt zijn, dan is ze uitgerekend voor juni, dus lijkt me sterk dat je het al zo sterk zou zien.
Ik vermoed dat het eerder een ruwvoerbuik is, heb hier ook allemaal zo'n "modellen" staan, zelfs mijn hengst lijkt toch wel paar maand drachtig momenteel.
Melissaaxo schreef:Oh alweer![]()
Ik hoop voor jou en je paardje van niet..

Ik volg!
maar toch maar het zekere voor het onzekere nemen...
Knappe pony

(azaro/elina) ikheetesmee schreef:Sowieso dat de naam dan moet worden azalina's deja vu of zo iets hahahahaha![]()
![]()
ze kijkt naar niets, heeft van niks bang... Dus ideaal om volgend jaar aan zadelmak te beginnen voor kleine kindjes!