Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gossa4ever schreef:verder gaat hij niet op ijzers, we zijn net over op natuurlijke bekapping en het word ook door een kundig iemand gedaan!
!
Sizzle schreef:Op basis van het filmpje zie ik trouwens gewoon een gezond dier met hakende knieen. Als je SI half uitelkaar ligt kan zeker een Fries niet zo makkelijk draf-galop overgangen maken. Ik denk dus eigenlijk dat de DA gewoon gelijk had. Zou persoonlijk gewoon eens beginnen met binnendoor bekappen.
) gossa4ever schreef:sorry ik ben nu eenmaal overgegaan op natuurlijk bekappen en zou niet anders meer willen,
ik ben dan ook echt niet van plan om hem op aangepast beslag te laten zetten..
ik zal kijken of ik vanavond kan filmen wat er gebeurd met zijn knieen, ik weet niet of ik het duidelijk op film ga krijgen maar ik ga het proberen, dan hebben jullie er een beeld bij (wat achteraf toch wel belangrijk is)
gossa4ever schreef:Ik wil juist het beste voor m'n paard daarom heb ik ook gekozen voor natuurlijk bekappen
Ik staar me niet blind maar hij heeft ijzers gehad en als ik zie wat hij daar aan over heeft gehouden en wat een last hij er eigenlijk last van had wil ik niet anders dan natuurlijkbekappen doen
gossa4ever schreef:Ik ben bereid om mijn principes opzij te zetten als dat nodig is!
Op dit moment is het slechts een speculatie of hij wel of niet speciaal beslag moet...
gossa4ever schreef:Ik ben bereid om mijn principes opzij te zetten als dat nodig is!
Op dit moment is het slechts een speculatie of hij wel of niet speciaal beslag moet...
Maar de vorige hoefsmid bekapte hem altijd binnen door achter en dan stond hij voor op ijzers
Ik ben net overgegaan op natuurlijk bekappen! Hij is nog maar 1 keer natuurlijk bekapt door een zeer kundig iemand
Het moet toch ook gewoon met bakappen op te lossen zijn?