Zeer ernstige hoefzweer, van begin tot aan nu (Fototopic)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:01

Wat heftig zeg!
Gelukkig geneest het goed :j

Jorinda

Re: Zeer ernstige hoefzweer, van begin tot aan nu (Fototopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 18:01

Jeetje, wat ziet dat er goed uit zeg! Wat een geduld hebben jullie gehad, super zeg!

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:00

Wat een reacties ineens! :D Zag ook dat bokt een link op hun facebook had gezet. Ik heb dit topic ook speciaal aangemaakt als info voor anderen en dat een ontsteking in zo'n verre staat niet het einde hoeft te betekenen.

Ben ook super blij dat het zo goed gaat en ze nog even bij me kan blijven.Volgende maand verhuizen we naar een andere stal, waar we met 5 minuten in het bos zitten. Want bosritjes maken kan ze hopelijk nog wel, en zo niet, dan gaan we samen wandelen. Maar dat zie ik dan wel weer, zolang ik nog maar even van mijn vriendinnetje mag genieten.

Beaubellle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:14

Fijn dat het weer goed gaat met Sara! Ik zag de link op fb en heb het allemaal gelezen, wat een zware tijd voor jullie zeg. Naar welke stal ga je nu uiteindelijk? Groetjes Marina:)(Gitta)

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 10:39

Hey Marina! we gaan naar een prive stal in Hout, ook lekker dicht bij mijn werk. Het is bij mensen aan huis en ik kan kiezen of ze een gewone box krijgt of een van 5 bij 3,5. Er staan daar nog 2 andere paardjes waar ze de grote paddock mee deelt. Omdat ze nu nog niet alleen in het zand mag staan is de grote box de beste keus, kan ze lekker naar buiten kijken en wat beter bewegen. En het is ook wat goedkoper, mijn appartement is in Januari klaar dus daar zal ik ook extra kosten van krijgen en om het allemaal makkelijker te maken heb ik ervoor gekozen om te verhuizen.

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 21:06

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj!!!

Vandaag heb ik voor het eerst sinds 5 maanden weer 20 minuutjes op Saar gestapt. Gisteren is de dierenarts geweest voor controle en hij was erg tevreden. Hoef zag er goed uit en de rug viel hem ook niet tegen. Voor nu dus rustig aan opbouwen en over 2 mnd weer even controle.

Kwaliteit van de foto's zijn erg slecht maar het was al donker buiten toen ik terug kwam op stal.

Afbeelding
Afbeelding

Mijn dag kan niet meer stuk!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 21:07

<3 <3

Gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Dik verdient ook jullie twee :j

meremeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 23:19

Oh wat zal dat een fijn gevoel zijn geweest! Hoop voor je dat die stijgende lijn doorgaat en je met goed opbouwen en controle weer kan rijden. Ziet er goed uit :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:47

Zag het al op Facebook, heb het uiteraard geliked! Echt super!! *\o/*