Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
othelloster schreef:Ik leef al mijn hele leven tussen de paarden en weet genoeg ondertussen, gisteren is het uit gegaan tussen de vriend van mjjn ma en mijn moeder.. Dus is even moeilijk momenteel
Neon schreef:Geerke ik ga temmen op je posts... je lijkt echt eerlijk waar gewoon te kicken op rellen in ieder topic van ts zit jij er als een havik bovenop... ts is een kind, schreeuwt duidelijk om aandacht... dat zou jij toch als volwassen vrouw toch moeten zien... je moet eens terug lezen wat jij in praktisch ieder topic van ts zegt... je zit constant olie op vuur te gooien met banketstaaf opmerkingen... aljesblieft zegt...
Als dat je een goed gevoel geeft is dat mooi.Mijn posten zijn echt niet erger dan die van andere posters. geerke schreef:Neon schreef:Geerke ik ga temmen op je posts... je lijkt echt eerlijk waar gewoon te kicken op rellen in ieder topic van ts zit jij er als een havik bovenop... ts is een kind, schreeuwt duidelijk om aandacht... dat zou jij toch als volwassen vrouw toch moeten zien... je moet eens terug lezen wat jij in praktisch ieder topic van ts zegt... je zit constant olie op vuur te gooien met banketstaaf opmerkingen... aljesblieft zegt...
?Naar mijn weten is dit het tweede topic van TS?
En als ik een topic bekijk is dat omdat het onderwerp mij intresseert,niet de topic starter.
Daarna ga ik reageren op wat de TS schrijft.Heeft niets te maken met olie op het vuur gooien...welk vuur trouwens?
En inderdaad...ook kinderen die aandacht vragen of dingen verzinnen mogen daar best op aangesproken worden.
Een meisje van 15 die al haar ''hele leven'' in de paarden zit...ook.
Maar je temt maar hoor...prima!Als dat je een goed gevoel geeft is dat mooi.Mijn posten zijn echt niet erger dan die van andere posters.
Esmeehh schreef:Jeetje wat doet iedereen fel!
Ts kan echt wel voor haar paard zorgen, en het is hartstikke logisch dat het dier even op de tweede plek komt als er thuis belangrijke problemen zijn. Na een scheiding of breken van relatie moet er een hoop gebeuren.
Tuurlijk als het dier in levensgevaar is moet hij meteen geholpen worden ongeacht de omstandigheden.
Maar dat is in dit geval niet zo. Ze verzorgt hem en haalt er deskundigen bij. Daar kunnen nog veel mensen van leren.
Voor ts is het ook moeilijk, een verdrietige moeder en een ziek paard.
Vinia18 schreef:Klinkt toch echt als een hoefzweer. Dus, of er is helemaal geen smid bij geweest, maar ik ga uit van de eerlijkheid van ts, of die smid moet heel snel een ander beroep kiezen. Als hij van de week nog geweest is en er is nu ineens een wond te zien boven de kroonrand dan heeft hij wel heel erg lopen slapen.
Geerke, iemand van 15 die "al haar hele leven" tussen de paarden zit", hoe kort dat dan ook mag lijken in onze ogen, kan best meer kijk er op hebben dan iemand die volwassen is en pas 10 jaar met paarden bezig is, om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb dit soort reacties ook al eerder van jou gelezen, alsof iemand die jong is totaal geen verstand van paarden kan hebben. Hoe was jij zelf op die leeftijd? Sommige wordt het nu eenmaal met de paplepel ingegeven, hoewel ik het wel met je eens ben dat ts die indruk niet echt wekt.