xxsalinaxx schreef:Ook kan het kloppen dat ze zo op de middelen reageert, maar het ging enorm goed en zijn dan ook op zelfde aantal druppels gebleven , zitten namelijk nog maar op de helft van wat ze hoort te krijgen. En zó heftige reactie, vonden hun ook raar na 3 weken.
Heb je het aantal druppels sinds de start nog helemaal niet opgehoogd? Dan zou je kunnen overwegen om weer terug te gaan naar de startdosering of naar nog minder. Ik zie zo'n heftige reactie namelijk regelmatig bij een hond (ook onder behandeling bij Den Hoek) van een vriendin. Zij moet ook altijd ver onder de normale dosering blijven.
Maar goed je staat in contact met Den Hoek en ik ga er van uit dat zij ook met je mee denken. Het is gewoon zo vervelend als je paard zo'n terugslag heeft.
hier ook een paar paarden met bloedwormen zag je eerst niks aan maar vind dat ze wel dezelfde sympstomen als mirre hebben, dun worden maar wel dik buikje. Eigenlijk 'hoop' ik voor je dat dat het is dat is teminste op te lossen

), jij ook sterkte met je paard. Ik ben ook wel heel benieuwd wat er met de jouwe aan de hand is.