Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EstherHegt schreef:Ik begreep uit jouw verhaal dat er geen bloedonderzoek is gedaan, maar dat je paard ging hoesten omdat er leverproblemen waren. Mijn vraag daarop is dus wat ga je doen met de leverproblemen die niet zijn aangetoond zonder bloedonderzoek.
Amber27 schreef:Goh wat word dit weer een ruzietopic zeg, jammer dat sommige mensen overal tegenin moeten gaan.
Mijn paard is vorig jaar februari dampig geworden. Sindsdien geven wij hem elke dag een schepje foeneknof bij zijn brok. Ik merk zeker verbetering! Nu hoor ik hem gewoon niet meer hoesten en als ik stop met foeneknof begint het weer. Misschien kun je dit eens proberen? Eventueel erbij? Is gewoon te Halen in de ruitershop en is lekker verzachtend voor de luchtwegen.
Succes!
marietje1000 schreef:Dat ligt er dan wel aan wat je als onwaarheid betitelt. Als jou mening de waarheid is en je vervolgens het halve topic nodig hebt om je "gelijk" te halen....![]()
Het paard verbetert met 1 behandeling. Het verbeterde niet op de prednison. Wat is dan de waarheid?
Wacht de 2e behandeling eerst af voor er een conclusie aan te verbinden. En zorg ervoor dat dit topic geen slotje krijgt.
marietje1000 schreef:Ik heb jou, Focussed, diverse malen uitgedaagd een homeopathisch middel te nemen. DAT DURF JE NIET.
Blijf on-topic, ik heb je al getemd en hoop dat de mods nu eindelijk eens ingrijpen, want wederom wordt er aangestuurd op een slotje om de alternatieve therapieën monddood te maken.
Laat TS in haar waarde en blijf bij het onderwerp. Persoonlijke vetes vecht je maar via pb uit.
marietje1000 schreef:Ik heb jou, Focussed, diverse malen uitgedaagd een homeopathisch middel te nemen. DAT DURF JE NIET.
Blijf on-topic, ik heb je al getemd en hoop dat de mods nu eindelijk eens ingrijpen, want wederom wordt er aangestuurd op een slotje om de alternatieve therapieën monddood te maken.
Laat TS in haar waarde en blijf bij het onderwerp. Persoonlijke vetes vecht je maar via pb uit.
wilmatj schreef:Mensen hou het aub ontopic.
Jullie gaan het nooit eens worden. Laat elkaar en bemoei je met jezelf!
yinte90 schreef:wilmatj schreef:Mensen hou het aub ontopic.
Jullie gaan het nooit eens worden. Laat elkaar en bemoei je met jezelf!
weet jij joe dqt je een foto moet plaatsen voor je proefiel
marietje1000 schreef:Kunnen jullie dit misschien via pb doen? Anders komt er op dit topic misschien ook weer een slotje, en dat schiet niet erg op.