danoesje schreef:Misschien heb ik wel gewoon een erg zelfbewust peerdHij is een Voice x UB40 dus zou zomaar kunnen, aangezien ik me heb laten vertellen dat UB40's nog wel eens lastpakken zijn:)
Klopt. Ik ben ook naar de kliniek geweest met mijn paard.
Hieruit is eigenlijk weinig gekomen. 2 wervels stonden iets bij elkaar, maar volgens de DA geen reden waarom ze niet perfect zou functioneren. Toch een behandeling gestart, zoals voor KS-paarden, voornamelijk om het patroon van spanning te doorbreken.
Heb foto's mogen bekijken van een GP- dressuurpaard die op keuring kwam. Resultaat: bijna alle wervels tegen elkaar, met botwoekering, dit paard liep perfect!
Dus de reactie op KS is erg karakterafhankelijk!
Hij is een Voice x UB40 dus zou zomaar kunnen, aangezien ik me heb laten vertellen dat UB40's nog wel eens lastpakken zijn:)
In de afgelopen 14 maand hebben we de DA bezocht (onderzoeken/foto's e.d.) 6x fysio/chiropractor, 2x osteopaat, tandarts, zadelmaker(s) (wat een crime om een goede te vinden) en een nieuw zadel (Anatomica Octant, geeft veel vrijheid aan de wervels), hulp en begeleiding ivm mijn angst/onzekerheid om er zelf weer op te stappen en goed les enz enz. Pfff
wat een geld.
En dat zal je elke dag weer tegenkomen. Bij mij zorgt dit ook wel eens voor te veel twijfels, maar mijn gevoel heeft tot nu toe altijd gelijk gehad.