Ziet er goed uit, vind ik. Jullie zijn op de goede weg En die haartjes.... eigenlijk heel schattig toch
Woestein
Geplaatst: 10-12-03 22:26
Zozo dat zier er echt al een stuk beter uit!! En het gaat nog aardig snel gelukkig... Geef haar maar een extra dikke knuffel namens mij en ga vooral zo door!!!
Groetjes Angenita
Tigger
Geplaatst: 10-12-03 23:27
Ziet er goed uit! Ontzettend aardig dat je ons zo op de hoogte houd! Dapper ook...
Vraagje, dat dikke weefsel(?) aan de onderkant groeit dat straks eronder, of hou je weefsel over, dat dan weggehaald moet worden? (hoe zeg je dat) Als de huid erover heen groeit, krijg je dan een bult aan de onderkant? Of trekt dat weg, denk je? Pff, ik ben blij dat ik het zo handig kan uitleggen.. NOT Ik hoop dat je het begrijpt... En wordt er nog geopereerd?
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 11-12-03 00:45
Wat ziet dat er al goed uit zeg!!!! Geweldig voor jou en je Paard.
Nogmaals een Dikke Pluim voor je werk! Het ziet er goed verzorgd uit!!!
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 16:44
Bedankt allemaal!!!
Ziet er goed uit! Ontzettend aardig dat je ons zo op de hoogte houd! Dapper ook...
Tigger: Tot nu toe is waar de huid hersteld is ook het dikke vlees (weet ook niet precies hoe je t moet noemen) gewoon dun geworden, maar we moeten nog afwachten of de laatste 2 pezen eruit vallen en of het dikke vlees evt. nog gedeeltelijk weggesneden moet worden.
Waarschijnlijk doen ze dit op de stal, want ze hebben ook de dode huid verwijdert op de stal!
Ik vind het juist heel leuk om jullie op de hoogte te houden, want ik vind het leuk om zulke positieve berichten te horen. Het is namelijk best wel moeilijk om positief te blijven af en toe!
Ik heb gister voor het eerst weer rustig proberen te rijden, maar dit doe ik niet, want het vleesgedeelte was een beetje gaan bloeden en rood. Als dit pijn doet (weet niet of het echt pijn doet of dat ze gewoon druk is door het op rust staan) heeft ze dadelijk geen plezier meer in het rijden en is ze er misschien zelfs bang voor.
Groetjes Tamara
Babbelkous
Geplaatst: 12-12-03 16:54
QuijoSavan schreef:
Niet eens fatsoenlijk? Hoe hebbe ze t dan gedaan?
Gr. Tamara
Als ik dat maar wist,... De gemenerikken,...
Maar met jouw paardje komt het wel goed heb ik de indruk!! Veel geluk en sterkte!!
Vanes
Geplaatst: 13-12-03 18:27
Poehee zeg, ik heb net je hele toppic gelezen maar jeetje dat is niet niks. Ben wel heel blij dat er gelukkig een beetje voor uitgang in zit hopelijk komt alles weer goed. Maar wat een verschil al met de eerste en de laatste foto's.
Nicole85
Geplaatst: 13-12-03 21:42
Wow, ik volg je topic ook sinds het begin. Ik vind de laatste foto's er echt al beter uitzien! Het komt echt wel goed, nu ik de laatste foto's zo zie. Wat een vooruitgang. Beterschap en sterkte! Niet de hoop verliezen, hoor!
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 12:45
Hoi,
Ik mag weer gaan rijden van de DA, wel rustig opbouwen natuurlijk. Ik rij met slof voor mijn eigen veiligheid en die van Savan, want ze is echt superdruk en rent alle kanten op, ze snapt nog niet dat ze kan vallen en dat ze muren altijd op hun plek blijven staan.
De eerste dag: Het ging heel slecht (weg rennen, bokken, staken ect) , superdruk door het stilstaan. Afgestapt en even gelongeerd daarna nog wat eropgedraaft. Vlees rond wond rood.
Dag 2: Gelongeerd, weinig tijd, ging goed. Vlees rond wond roze (dus niet rood).
Dag 3: Weer gereden, ging al stukken beter, wel paar keer staken maar als ik mn zweep in mn hande had ging ze wel weer voorruit. Paar keer goed gebokt, maar gewoon rustig gehouden. Zelfs momenten van ontspanning en hierdoor was de wond ook maar lichtelijk rood.
Dag 4: we zullen dadelijk s zien!
Bedankt voor de reacties!!
Tamara
Xantha
Geplaatst: 14-12-03 22:37
Fijn joh dat je weer wat met haar mag gaan doen. Goed dat de wond zo goed blijft, ook na het rijden. Zo zie je maar wat je met een goede verzorging nog kan bereiken, gefeliciteerd!!!
Solide
Geplaatst: 14-12-03 22:41
Hey Tamara, de wond ziet er echt netjes uit. En fijn dat je in ieder geval ziet dat er nog haren op komen. Mijn complimenten..
Fijn dat je weer kan rijden, nu hopen dat Savan rustig aan wat rustiger wordt, zodat het rijden ook een stuk makkelijker wordt. Maar stukje bij beetje komt alles goed. Gewoon geduld hebben en alles netjes blijven verzorgen. Ik blijf het topic nog volgen...
Heel veel succes en veel rijplezier!!!
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 22:02
Vandaag DA weer geweest. Hij vond het er redelijk goed uitzien en wilde er niet in snijden (voor die witte dingen om eruit te halen). Verder moet ik nog steeds wassen, maar er nu silverspray opspuiten om het wat droger te laten worden.
Het rijden ging in het begin stukken minder, ze deed nog gekker, maar op t einde ging t alweer wat beter.
Nog steeds bedankt voor de berichtjes!
Tamara
Sterre
Geplaatst: 15-12-03 22:18
Jeetje meid, ik had je eerste bericht al gezien, maar toen geen tijd gehad om er op te reageren ! De eerste foto´s vond ik behoorlijk shocking, maar nu gaat het er gelukkig al weer heel wat beter uit zien !! Veel sterkte voor je paardje, maar natuurlijk ook voor jou !!
Kimmes
Geplaatst: 15-12-03 22:20
Silverspray gebruiken ze toch ook als koeien een keizersnee hebben gehad.Dat zal dan best wel goed spul zijn. Fijn dat het zo goed gaat,joh.
Apple
Geplaatst: 15-12-03 22:26
Ziet er heel mooi uit. Geneest netjes en eigenlijk ook heel snel .
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 21:18
Met die silverspray kom ik ook op de stal helemaal in de stemming van kerst
bedankt voor de reacties.
Solide
Geplaatst: 16-12-03 21:33
QuijoSavan schreef:
Met die silverspray kom ik ook op de stal helemaal in de stemming van kerst
Hahahaha, ja dat geloof ik goed...
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 21:15
Rijden vandaag:
Ik dacht echt even dat we beide zouden vallen; rennen, bokken, springen, steigeren. 1 grote ramp. Na 10 minuten begon ze weer normaal gedrag te vertonen en heb ik zelfs het aangedurft om zonder slof een rondje te doen. Hierbij deed ze weer even gek, maar na paar minuten had ze alles weer beetje door. Ik hou het rijwerk alleen nog maar op de basis.
Tamara
griebels
Geplaatst: 18-12-03 14:25
Ik heb ook het hele topic gevolgd. Ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor je goede verzorging. Ik weet dat heel veel mensen daar de mist ingaan. De goede verzorging die je geeft heeft weer positief effect op de wonden zoals je ziet. Ik ben benieuwd naar de volgende foto's, tot ze weer een mooie staart heeft. Suc6
sharonaollie
Geplaatst: 18-12-03 14:29
ziet er een stuk beter uit weer. nog een paar weken wachten en dan is het al weer een stuk beter geworden.
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 16:46
Ik zal vanavond weer foto's proberen te maken.
Bedankt voor alle berichten.
Tamara
Solide
Geplaatst: 20-12-03 23:12
Ik ben benieuwd hoe het er nu weer uitziet.... Ik hoop dat het stukje bij beetje steeds beter gaat met rijden, maar dat zal wel goed komen. Geduld is een schone zaak...
Let_be
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 12:53
Zie mn andere topic. Heb ik gedaan omdat t anders nogal onoverzichtelijk wordt.