Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1983 schreef:Komt wel goed! Mijn paard heeft een dekje opgegeten, een scooterzadel, plastic van het kuil, een paar zakken borrelnootjes/chips/tucs/frikandellen/bitterballen allemaal in 1x en die is ook nog gezond
kiki1983 schreef:Komt wel goed! Mijn paard heeft een dekje opgegeten, een scooterzadel, plastic van het kuil, een paar zakken borrelnootjes/chips/tucs/frikandellen/bitterballen allemaal in 1x en die is ook nog gezond
Femke(ll) schreef:Haha nee ze stond toendertijd op een pensionstal waar de frituurpannen naast de binnenbak staan (naast de deur van de kantine)
mn pony vond de geur waarschijnlijk onweerstaanbaar, want ze is dus serieus over de bakrand gesprongen 's nachts om 't op te eten/drinken
ralphtdw schreef:kiki1983 schreef:Komt wel goed! Mijn paard heeft een dekje opgegeten, een scooterzadel, plastic van het kuil, een paar zakken borrelnootjes/chips/tucs/frikandellen/bitterballen allemaal in 1x en die is ook nog gezond
het ene paard is de andere niet he.
chocolade is vergif voor honden de 1 eet het op heeft nergens last van en de ander gaat er aan dood.
en hoe kan jou paard dit allemaal op gegeten hebben je let toch op waar je dingen neer legt"?
Liess__ schreef:Zaten de batterijen ook in je jas toen deze gewassen werd? Ik heb nl wel vaker lekkende batterijen gehad als ze meegewassen waren.
Succes en t komt vast goed met je paardje
Heleennn schreef:Als ik het goed begrijp staat je paard nu alleen in zijn stal, of past er iemand op hem? Paard van kennissen lag de volgende dag niet zo fris in de stal. Had erg liggen woelen en dus pijn gehad...
En met niet zo fris bedoel ik... Dood.
femo schreef:
Heleennn schreef:Als ik het goed begrijp staat je paard nu alleen in zijn stal, of past er iemand op hem? Paard van kennissen lag de volgende dag niet zo fris in de stal. Had erg liggen woelen en dus pijn gehad...
En met niet zo fris bedoel ik... Dood.
je zei toch in je eerdere post dat je het maar beter niet kan vertellen. doe dat dan ook niet.