Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik zie hoeveel opgeknapt hij nu al is, dan weet ik wel dat het inderdaad KAN!
maar met medicatie kunnen ze je echt versteld late staan. Mijn bull Dana heeft ook een nieraandoening. Natuurlijk niet te vergelijken met een paard, maar met de juiste medicatie en wij die er rekening mee moeten houden dat ze bepaalde dingen rustig aan doet, niet te vaak veel inspanning. (soms mag wel). Op warme dagen er goed rekening mee houden kan ze nog best lang leven. Nierziektes zijn echter echt sluipmoordenaars. Ze kunnen ineens omslaan en dus toch aanvallen zeg maar. You never know helaas. Ik hoop dat Desert haar nierwaardes echt ok blijven en dat de prednison blijft werken en dat je nog heel lang van haar mag genieten!
.
.
San en René ik wou dat ik de stopknop van jullie rollercoaster kon vinden, het is wel een keer goed zo!! Arme Desert......begrijp jullie dilemma zó goed maar als dit echt puur en alleen van de tube en narcose komt dan is dit ( weer ) een op zich staand iets als gevolg van.....verdorie!!!!
terug voor het meeleven..