Dikke boon uit z'n fluit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:32

Hahahaha wat een topic!! Hilarisch!! :D

Ik heb een merrie en maak het regelmatig tussen de tepels schoon.. Ruikt een beetje zoetig :) . M'n kwpn vind het prima, ons vlekkenmonster tinker iets minder..

Jorex

Re: Dikke boon uit z'n fluit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:08

lees het echt regelmatig door, ben blij met mijn hengst.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:02

Moderatoropmerking:
Enkele offtopic berichten verwijderd, probeer het hier wel serieus te houden als je reageert.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 22:06

Zo'n mod opmerking voelt altijd als zo'n dooddoener...
Oh ja sorry on topic blijven...

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:31

OKE thats it!
Ik neem nooit geen ruin! }:0
Ben stieken heul erg blij met mn merrie's en hengsten beesten :P
*\o/*

BTW die rummel tussen hun tietjes gaat altijd weg als we met water het uier afspuiten na het rijden (zogende merrie's), vinden ze heerlijk ze gaan er wijdbeens voor staan en hoe harder de straal hoe lekkerder het is.
Ze vinden het sowieso lekker als je er aan kriebelt :')
(Krijg je van die kont toe kerende merrie's van die constand willen hebben dat je hun billen kriebelt enzo, want vreemde mensen heel raar vinden dat een paar van onze paarden constand met hun kont tegen je aan staan te drukken :') )

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 08:45

Kijk dat doet mijn ruin nou weer nooit. Genante toestanden veroorzaken. Hoewel, hij vindt het wel nodig om hem op de meest ongelukkige momenten even te showen. Hij heeft dat eens een complete fotoshoot volgehouden.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:02

nou,ik ben blij dat dit topic bestaat,ik ga vanavond eens verder neuzen bij mijn pony's koker...
op zoek naar een bean.haha.

hij plast de laatste dagen moelijk en schopt inderdaad naar zijn half uitgeschachte piel..

nu even op you tube zoeken

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:10

nou,ik ben blij dat dit topic bestaat,ik ga vanavond eens verder neuzen bij mijn pony's koker...
op zoek naar een bean.haha.

hij plast de laatste dagen moelijk en schopt inderdaad naar zijn half uitgeschachte piel..

wauw,youtube geeft duidelijke instructies!!
ik ga vanavond aan de slag

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:12

Naar aanleiding van dit topic werd ik toch nieuwsgierig....maar mijn ruin heeft een blinkende leuter. Nu moet ik ook zeggen dat hij altijd helemaal uitschacht met plassen en na het werk altijd plast. Dus misschien dat hij het zooitje daardoor goed schoon houdt. Ook en boon ofzo heb ik hier nog nooit gezien.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:45

Nou, het bonenverhaal is voor mij ook nieuw :')

Besteed nooit zo veel aandacht aan de leutertjes tenzij je idd zwarte smeren op binnenkant been vind. Volgens mij kan te veel aandacht eerder kwaad dan te weinig, maar zal ook per paard verschillen hoe schoon/vies het wordt en blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:42

mylittlejoy schreef:
Naar aanleiding van dit topic werd ik toch nieuwsgierig....maar mijn ruin heeft een blinkende leuter. Nu moet ik ook zeggen dat hij altijd helemaal uitschacht met plassen en na het werk altijd plast. Dus misschien dat hij het zooitje daardoor goed schoon houdt. Ook en boon ofzo heb ik hier nog nooit gezien.

Denk dat dat het ook is, die van de mijne blinkt ook. :') Maar toch een boon, omdat je dat niet ziet. En het zat ook op een plek waar ik niet zo gauw zoek haha. :Y)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 14:22

Je hebt hem er toch niet met een vork uit gepulkt hè...

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 17:36

:Y)

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:17

mrie schreef:
Ocho schacht bijna altijd uit als ik een klikkerspelletje met hem doe. Blijkbaar raakt hij daar nogal ontspannen van. Het is mogelijk een paard te leren uitschachten voor een brokje, maar dat valt niet mee. Mij is opgevallen dat veel ruinen als ze terug op stal gezet worden na het werk hem even fijn laten bungelen, maak gebruik van dat moment en sla toe...Mag je er wel aankomen?

Mijn paard schacht ook uit als ik grondwerk met 'm doe ! Denk ook ontspanning ja.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:21

Waratje schreef:
Klinkt alsof hij op de poetsplaats geen overzicht heeft, is die erg afgesloten?

Logisch dat hij in de paddock rustiger is, daar heeft hij meer ruimte om heen en weer te lopen en kan hij alles om zich heen zien. Op de poetsplaats niet en hij kan niet weg. Paarden zijn vluchtdieren he.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:25

Die boon zou dus zitten onder de ''voorhuid'' van de penis ? Onderaan bij zijn plasbuis dus of ergens anders ? Ik kon daar niks vinden bij die van mij, alleen een klein beetje smeer.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:25

Die boon zou dus zitten onder de ''voorhuid'' van de penis ? Onderaan bij zijn plasbuis dus of ergens anders ? Ik kon daar niks vinden bij die van mij, alleen een klein beetje smeer.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:52

mrie schreef:
Je hebt hem er toch niet met een vork uit gepulkt hè...

whahaha _O-

ik heb t hele topic door zitten lezen en ben verschillende keren van mijn stoel gevallen van het lachen haha geweldig!!
maar ook mega ranzig soms en een boon??!! daar heb ik nog nooit mee te maken gehad..

heb hier twee hengsten, en de schimmel heeft soms wat smegma op zn benen, dan is t tijd voor de tuinslang.. meer doe ik er echt niet aan, ga niet met doekjes in de weer.. afspuiten, daar moeten ze het mee doen :D :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:56

Mijn paard laat zijn piemel wel eens hangen als ik hem aan het poetsen ben maar als ik dan een spons pak en zijn piepie wil schoon maken dan trekt hij hem weer heel snel naar binnen, hoe moet ik zijn worst dan schoon maken?

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:00

Arrabel schreef:
Mijn paard laat zijn piemel wel eens hangen als ik hem aan het poetsen ben maar als ik dan een spons pak en zijn piepie wil schoon maken dan trekt hij hem weer heel snel naar binnen, hoe moet ik zijn worst dan schoon maken?

je moet hem snel en goed vastgrijpen :P

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:02

mirgino schreef:
je moet hem snel en goed vastgrijpen :P

_O-

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:03

Echt niet.... dan krijg ik lel voor me kop hoor... -O-
Nee.. echt serieus, niet ieder paard vind het fijn als je aan zijn wiener zit, hoe doe je dat dan?

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:04

whahahah
t mooist is met twee handen vast grijpen en vast houden en een tweede persoon boenen.... :-|

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:08

probabeest schreef:
:') geweldig topic......

*knip*
meestal gaat hij plassen zodra ik hem op stal zet, als hij klaar is bespring ik hem *knip*

_/-\o_ _O-

goed, even ontopic: ik heb de 'fluit' ( :') ) van mijn ruin nooit schoon gemaakt. De tietjes van mijn merrie ook niet trouwens.
De tietjes van mijn verzorg fjordenmerrie wel. Haar boeide het allemaal niets, dus heb regelmatig op de poetsplaats stukjes staan pulken :=

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:09

newmom schreef:
whahahah
t mooist is met twee handen vast grijpen en vast houden en een tweede persoon boenen.... :-|

Ik meen het SERIEUS!!!
Hoe maak ik deze piemel schoon? :')
Afbeelding