Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:54

Miss_Caroo schreef:
Bonita als je zo gaat denken, kom je er nooit en zal je nooit meer leren en bij je eigen standpunt blijven?

Leg mij die reactie eens uit.Want ik zeg net hiervoor dat ik niet blind alles van iedereen aanneem maar wil weten waar ik mee te maken heb. Ik ben mans genoeg om mijn ongelijk toe te geven hoor, moet ik daar alleen wel een reden voor hebben. En gek genoeg zijn de 'resultaten' die ik wel eens onder ogen heb geschreven door Mien de nagelstyliste die ook aan readen doet en ja wel eens een toevalsrtreffer heeft gehad. Voorbeeld van Lourdes is een goede... Er gaan zoveel duizenden mensen heen, soms word er 1tje beter... Een wonder?! Nee, hetzelfde zou zijn gebeurd als ze naar Lutjebroek zouden zijn gegaan

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:57

Miss_Caroo schreef:
Tja, ik vind niet dat ik mensen moet overtuigen met dingen die ik kan. Maar om nu nee te zeggen, ik was zelf begonnen ;)

Is dat een ja of een nee ? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:57

Ik zou het interessant vinden, maar ik heb zelf al informatie gegeven over de kwalen van mij pony. Dus dan is het niet meer een blind study helaas.

Ik zou onderzoek erg interessant vindenM paar blind studies, waarbij de eigenaar buiten beeld moet blijven op een neutrale plek.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 05-01-12 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:58

Wist niet van die kwalen, wel dat jij vaak hoofdpijn hebt of iemand die je heel goed kent.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 05-01-12 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonita_Bon

marleen_usar schreef:
Het is op paier gezet door een psychiater en die verteld echt geen onzin.

Sorry maar je maakt jezelf zo zeeeer ongeloofwaardig. Je reactie klinkt erg 'jaaaamaar mijn vader is de baas van het leger dus wat hij zegt is wahaaaar!!!" (groep 2 idee)
Een psychiater, welke psychiater? Welke specificatie? Welk onderzoek? Onder toezicht van welk instituut? Wat waren de variabelen? Zou het resultaat ook zonder 'de behandeling' mogelijk zijn geweest? Dat maakt het voor mij pas de moeite om te lezen.

Anoniem

BigBen schreef:
Ja, maar aangezien je rezcires te lezen, geloof jij me toch niet.
Hoeveel bewijs ik je ook laat zien, je zal altijd sceptisch blijven. Iemand die niet wil geloven, die niet open staat voor dit, kan je niet overtuigen.

Dan heb ik een heel eenvoudig voorstel.
Ik plaats een foto van een paard online, en stel daar een aantal concrete, duidelijke zwart-wit vragen bij.
Jij levert de antwoorden, en dan zien we metéén wat er van klopt.[/quote]
Daar doe ik ook wel aan mee hoor :).

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 23:59

Bonita_Bon schreef:
Miss_Caroo schreef:
Bonita als je zo gaat denken, kom je er nooit en zal je nooit meer leren en bij je eigen standpunt blijven?

Leg mij die reactie eens uit.Want ik zeg net hiervoor dat ik niet blind alles van iedereen aanneem maar wil weten waar ik mee te maken heb. Ik ben mans genoeg om mijn ongelijk toe te geven hoor, moet ik daar alleen wel een reden voor hebben. En gek genoeg zijn de 'resultaten' die ik wel eens onder ogen heb geschreven door Mien de nagelstyliste die ook aan readen doet en ja wel eens een toevalsrtreffer heeft gehad. Voorbeeld van Lourdes is een goede... Er gaan zoveel duizenden mensen heen, soms word er 1tje beter... Een wonder?! Nee, hetzelfde zou zijn gebeurd als ze naar Lutjebroek zouden zijn gegaan

Als jij zegt, ja en ik heb een papiertje waar het tgendeel po geschreven staat, kom je op mij over alsof je niet anders wil denken.
Je hoeft niet blind aan te nemen, ik zou zeggen, probeer eens wat dingen en kijk naar de resultaten. Oke genoeg mensen die neit weten waar ze over praten, die het voor het geld doen. Maar er zijn ook genoeg mensen die het alleen doen om anderen te helpen, die meot je hebben.

bigben dat is twijfel. Ik weet niet of ik de juiste persoon ben, ik kan wel readen, maar readen is nooit iets 100% goed hebben, er kunnen altijd fouten tussen zitten. ik weet dat als ike en fout maak, jij daarop streng afrekend en heel het readen niet gelooft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:00

vuurneon schreef:
marleen_usar schreef:
Wist niet van die kwalen, wel dat jij vaak hoofdpijn hebt of iemand die je heel goed kent.

Dat is niet zo gek; veel mensen hebben regelmatig eens hoofdpijn. Met name vrouwen. En wat noem je vaak? Ik heb het hooguit 2 keer per maand (migraine maar dat heb ik ook op bokt gezet).

Als je vaak hoofdpijn hebt is het misschien tijd voor een bril, daar heb je geen reading voor nodig :=

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:01

Dat wist ik niet, heb dat net ook niet opgezocht.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:01

Nee hoor hoofdpijn heeft vele oorzaken.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:03

marleen_usar schreef:

Goh........ dit hoort een reader of een healer helemaal niet te doen! Men mag nooit ongevraagd dit soort uitspraken doen. Net ook al de suggestie dat wij een ziek paard zouden hebben gehad, en dit is nummer twee in de rij. Zuiverheid is ver te zoeken.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:03

Joehoe?? ik heb net mensen uitgenodigd op mijn eigen stal waarbij ze mogen readen, healen zoveel ze willen. ik heb meerdere eigen dieren staan en enkele van anderen. Ik kan je van het station halen, of van de bushalte.. Geen enkele reactie...

Ps hoofdpijn heeft zeker vele oorzaken daarom hebben zoveel mensen het ook zeer regelmatig.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:04

Een reader weet nou eenmaal dingen van mensen zonder met ze gesproken te hebben,ik ga niet de hele dag mijn knopje uit zetten.

In_Black

Ik heb mensen uitgenodigd een reading te doen via een foto maar het blijft doodstil aan de overkant.....

Miss_Caroo

Miss_Caroo schreef:

Net zoals de rest in dit topic?[/quote]

Kom ik er nooit? waar moet ik komen? (overigens leer ik nog dagelijks hoor)

En de zin van grietje14 vind ik erg bijzonder. Dus degenen die het niet blind met jullie eens zijn, zijn koppig en zullen er nooit komen?[/quote]

Bedoelde ik, dan blijf je altijd bij je eigen mening en zal je nooit iets geloven of als waarheid beschuwen van wat je nu niet gelooft.

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:05

marleen_usar schreef:
Een reader weet nou eenmaal dingen van mensen zonder met ze gesproken te hebben,ik ga niet de hele dag mijn knopje uit zetten.

Al zou dat waar zijn, dan nog ben je niet zuiver als je dat er zo uitgooit.

Miss_Caroo

ik wil wel readen hoor, maar wel op een eerlijke manier.
een dier dat je kent, meer eerlijke vragen, normaal beoordelen.

BigBen

Miss_Caroo schreef:
bigben dat is twijfel.

Typisch :+ .
Eerst kunnen ze readen,
maar als er een eenvoudige toets wordt gesuggereerd,
kan het plots niet meer.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:06

marleen_usar schreef:
Nee hoor hoofdpijn heeft vele oorzaken.

Klopt, maar je hebt het over vaak; wat is vaak? En in mijn omgeving? Wie moet dat zijn? Er is altijd wel iemand, helemaal omdat ik in een bejaardenhuis werk waar er 101 klachten zijn.
Ik lees vage dingen, waarna om bevestiging gevraagd wordt.
Het is voor mij te algemeen en het is de menselijke geest die er invulling aangeeft. Ik ben snel kritisch, stel snel vragen. Ben ook nieuwsgierig (reiki wou ik graag proberen namelijk voor een klacht, die man voelde en bleef maar vragen; je zult je nu warm gaan voelen? Ik voelde echter niets. Maar ik had ook kunnen denken; ja, hij weet het dus jeetje, ik voel het nu. Maar ik werd er letterlijk niet warm of koud van)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:06

Ik flap er nooit zo maar iets uit,wat ik zeg weet ik dat het waar is.Kan soms hard aan komen bij mensen.Ik voel ook dat iemand uit het topic straat vrees had of iemand kent die het had of heeft.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 06-01-12 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:07

toets, hoor je het. zo werkt het niet. houdt het luchtig en simpel, dan komt er het makkelijkste resultaat bij mij :)
Ik hoef me niet zo nodig te bewijzen, genoeg mensen die geloven in mij dusja ;)
Maar om niet op te geven, kom maar op dan zal ik kijken wat ik kan doen. Zitten er fouten tussen waardoor jij sceptisch bent en blijft, tja jammer dan :+

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:07

Bonita_Bon schreef:
grietje14 schreef:
Net zoals de rest in dit topic?

Kom ik er nooit? waar moet ik komen? (overigens leer ik nog dagelijks hoor)

En de zin van grietje14 vind ik erg bijzonder. Dus degenen die het niet blind met jullie eens zijn, zijn koppig en zullen er nooit komen?

Ach kom nou toch jongens, het is algemeen bekend dat mensen die overal voor open staan ( als in: nooit kritische vragen stellen, alles voor zoete koek slikken, een voorkeur voor 'geloven' boven 'onderzoeken' hebben, hogere autoriteiten aanroepen als argument, dingen 'voelen') er wel komen en veel leren.

In tegenstelling tot mensen met een kritische en onderzoekende geest. :Y)

@Marleen Usar: ik weet ontzettend veel van allerlei mensen zonder ze ooit gesproken te hebben, dat heb je als je veel op bokt rondhangt.
Heb ik verder geen ingewikkelde relatie met de kosmos voor nodig hoor.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:08

Weet dan of iemand zwanger is,of iemand ziek is? Vreemde dan he geen bokkers.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:11

Miss_Caroo schreef:
Miss_Caroo schreef:

Bedoelde ik, dan blijf je altijd bij je eigen mening en zal je nooit iets geloven of als waarheid beschuwen van wat je nu niet gelooft.

En ik zei in de reactie daarvoor dat ik juist prima overtuigd zou kunnen raken maar niet over iets dat 'geschreven staat en verbluffend is' maar zonder enige onderbouwing. Als ik tegen jou zeg dat ik hier lees dat tomaten helemaal niet rood zijn maar spierwit als ze rijp zijn geloof je me toch ook niet? Daar wil je dan wel eens bewijs van zien of in elk geval een goed beargumenteerd betoog. Uiteindelijk zul je misschien je mening bijstellen, ookal wist je zeker dat tomaten rood worden ipv spierwit, maar goed als iemand je kan overtuigen... Alleen dat laatste, dat lukt dus niet echt, omdat het enige argument is 'je moet erin geloven'. Net als god, alleen hoef je daar niet voor te betalen ;-)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:11

Ik kan mensen ook 'readen' maar dat is voor mij anders; ik heb ontzettend veel mensen kennis opgebouwd door werken met mensen en de theorie van den mensch. Ik kan ze manipuleren zonder dat ze het doorhebben, ik kan subtiel onderzoeken of ze mij mogen en ja ik kan ze ook aardig inschatten.
Ik krijg mensen makkelijk aan het praten :)

Daartegenover staat dat ik ook wel eens in het ootje wordt genomen door bv mijn docenten die er nog handiger in zijn haha. Maar ik blijf kritisch en nieuwsgierig.

Wetenschap sluit geloof zeker niet uit, kan prima hand in hand gaan.