Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als ik een vriend van 9 maanden zou hebben had ik denk ik een probleem
capopjekop schreef:HolyPope schreef:Aaaah oke, ja, maar het kon alweer zo'n jaar of 25 geleden zijn. Vandaar.
Was eigenlijk een soort van/der Gijp grap....
Haha ja dat dacht ik al,maar voor het geval je het echt meende toch maar even gereageerd. Niet dat ik dadelijk als kindervriend te boek sta hier
SmidjeJollie schreef:Ik zit nu in twijfel wanneer ik mijn veulen laat doen, hij is van Mei vorig jaar en nu dus 8 maanden.
Al vanaf de 3 maanden heeft hij al balletjes. Zou het al verstandig zijn nu? Ik heb het zelf namelijk nog nooit mee gemaakt dat ik zelf een hengst moest laten castreren.
Op dit moment staat hij even op stal (voor het uiteindelijke afspenen) dus dan zouden we daar gelijk gebruik van kunnen maken met het op stal castreren (wat mijn dierenarts het liefst doet). Aangezien hij na deze stal periode 24/7 op de wei komt met een gemengde kudde waar ook zijn moeder bij staat.
Ik zit nu te wachten op telefoon van de dierenarts om hem te vragen wat hij er van vind, of we het nu doen of wanneer dan.
Succubi schreef:@KimberleyE: De eigenaren al te pakken kunnen krijgen? Maar als ik het goed begrijp heeft hij de hengsten voor "de heb". Dekken ze ook? Of hebben ze gedekt?
cheyentic schreef:zelfs dat doet zie van mij niet
vind die paardenbal maar eng
Jibbel schreef:@ Kimberley: Doordat ze onder algehele narcose gaan, blijven ze na de operatie meestal nog een dag. Ze moeten sowieso goed wakker zijn en weer fris op de benen staan. De DA kan dan ook zien hoe ze uit de narcose komen en of er evt. complicaties zijn. Daarnaast checken ze op zwellingen, bloedingen etc.
Ik had geluk dat die van mij 's ochtends meteen aan de beurt was, dus 's avonds naar huis mocht.
cheyentic schreef:Jibbel schreef:@ Kimberley: Doordat ze onder algehele narcose gaan, blijven ze na de operatie meestal nog een dag. Ze moeten sowieso goed wakker zijn en weer fris op de benen staan. De DA kan dan ook zien hoe ze uit de narcose komen en of er evt. complicaties zijn. Daarnaast checken ze op zwellingen, bloedingen etc.
Ik had geluk dat die van mij 's ochtends meteen aan de beurt was, dus 's avonds naar huis mocht.
waar heb jij laten castreren?