Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:hey,
wat goed dat je het nog eens overlegt hebt met je DA.
Nu maar hopen dat je paardje een beetje op wil gaan knappen.
ik ga duimen voor je
My_Chimanga schreef:Mij vorige reactie was niet gemeen bedoeld, dat ten eerste.
Voor zover ik door had lag jouw paardje alleen nog maar en wilde niet gaan staan, wat gewoon nooit een goed teken is en probeerde ik je uit te leggen waarom andere mensen misschien zo fel reageerde op je. Dus niet dat ik vind dat je alleen maar verkeerd handelf o.i.d.
Dat neemt niet weg dat ik blij ben dat je nu zelf in gesprek bent gegaan met je DA en dat jullie samen alles eens even doorlopen hebben.
Dat ze nu zelf in beweging komt (al zijn het maar kleine stukjes) is heel erg positief. Het zonnetje doet iedereen goedAls er nu ook geen verdikking meer in zit kan het inderdaad misschien echt gewoon een verdraaiing of een kneuzing zijn!! Dat duurt bij mensen soms ook echt verschrikkelijk lang met revalideren maar daar kun je verder weinig aan doen.
Ik wens jullie sterkte samen en je moet gewoon goed in contact blijven met de DA, die weet als het goed is wat hij doet hoor! Ik was met mijn vorige paard ook radeloos en dat hebben we uiteindelijk opgelost, alleen ging ze aan de gevolgen ervan toch nog onderdooor... er was niets anders wat we gedaan hadden kunnen hebben dus ook zeker niet de schuld van de DA....
Wij als eigenaren zijn gelijk heel erg paniekerig natuurlijk, een DA maakt dat soort problemen (jammer genoeg) bijna dagelijks mee en heeft veel meer rust en kalmte om af te wachten dan dat wij zelf hebben!!
Veel succes en houd ons op de hoogte!
mirgino schreef:meid, je moet helemaal doen waar jij je goed bij voelt!
en je niet op stang laten jagen, zo te lezen doe je alles wat in jouw vermogen ligt en dat is toch prima.
ik hoop dat het goed komt.