Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:En Jade...wat heb je zelf dan voor ervaring met dit soort...verschrikkelijke ruggen die nooit goed komen?????
Ik zit inmiddels al dik 40 jaar in de paarden en heb er in die jaren heel veel meegemaakt die zogenaamd nooit goed konden komen...wat voor ervaring heb jij daar mee??
Ik vind het n.l nogal wat om zo negatief te reageren op iets als je er verder niet veel mee te doen hebt gehad!
En dat geld voor een hele boel bokkers die hier hun mening delen!
Waar hebben jullie de informatie vandaan??? Via google, via bokt ?Onderbouw jullie reactie eens!!!!
140509 schreef:Whinnylando @ toen ik haar kocht had ze deze rug niet helemaal niks kon je eraan zien kwam pas later
Whinnylando schreef:Ik heb wel eens een prachtig veulen gefokt, toen ik haar na 3 jaar weer zag had ze een karperrug. Dus ik weet dat je, ook al is het een veulen/jaarling, niet altijd kan zien wat voor een rug een paard kan krijgen.
Lante schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb een paard gekend met zo'n rug. Die rug bleef ook zo. Paard werd om die rug niet opgenomen in het stamboek, maar kon wel fantastisch bewegen. Was lastig om er een zadel op te krijgen, maar verder was het een fijn sportpaard met een heel goed achterbeengebruik ook, nooit problemen gehad met de rug, dus...
140509 schreef:ik heb contact gehad met een osteopaat
en ze wil langskomen om te kijken of er blokkades zijn in de rug
MariekeA schreef:Het lijkt me tamelijk naief om te denken dat dit goed komt met tijd. Mijn ervaring is dat het juist erger en erger wordt. Dit is niet alleen een wat weke rug. Als het dat was, was ik het helemaal met je eens.
Nu niet. Met enig boeren, nuchter verstand kan men bedenken dat de kans op kissing-spines en andere klachten bij zo'n rug erg groot is.
swoeky schreef:wat fijn dat er iemand komt, waren er geen andere die eerder konden?
en is de bouw ondertussen al veranderd?