Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xmarlies96 schreef:Ze doet dat altijd al met haar eten en er is niks aan de hand ze krijgt haar eten nog helemaal goed weg.
Over het hoesten is ook niks ergs want ze heeft hooikoorts dat wist ik niet.
En over de groene slijm dat kwam door het bix.
Jolliegirl schreef:xmarlies96 schreef:Ze doet dat altijd al met haar eten en er is niks aan de hand ze krijgt haar eten nog helemaal goed weg.
Over het hoesten is ook niks ergs want ze heeft hooikoorts dat wist ik niet.
En over de groene slijm dat kwam door het bix.
Dat ze iets altijd doet betekend niet dat eht goed is.
Een paard met rugpijn loopt stijf en niet over de rug... zolang die pijn heeft doet ie dat altijd... dat is dan dus prima?
Een paard wat tandpijn heeft propt zijn hooi. zolang ie pijn heeft doet ie dat altijd.. dat is dus prima?
Ik begrijp dat je jong bent.
Maar ik mag hopen dat je je een beetje gaat verdiepen in paarden..
Want je roept nu echt dingen die niet kloppen en de grootste onzin zijn...
Een paard wat de bix uitspuugt en opnieuw op-eet kan héél goed last van de tanden hebben.
En het hoesten e.d... hooikoorts... tsja dat zou lekker zijn. Nooit meer hooi, of het altijd weken.
Maar dan zouden ze zomers ook last moeten hebben van de pollen.
Dan zou je dit dus al vaker gezien moeten hebben...
Ik hoop dat je wat verstandiger gaat worden....
Straks heeft ie koliek, en dan denk jij : Ach DA hoeft niet gebelt te worden...
Jolliegirl schreef:Oh.. is dat zo?
Open dan geen topics als je toch alles beter weet en alles kent en verstandig genoeg bent.
Knap joh een 15 jarige die alles al weet.
Kan je mij dan misschien ook helpen met mijn pony?
Ik ben 21, en ik weet nogsteeds niet hoe ik het probleem moet oplossen. Misschien heb jij het wondermiddel?
Over 5 jaar kun jij lachen om je eigen topics....
xmarlies96 schreef:@Jolliegirl: Jij hebt het paard niet gezien en je weet niet hoe het met hem gaat. Dus vind ik wel een beetje vreemd om gelijk dingen te zeggen dat ik alles beter weet.
Citaat:Ik weet zelf wel wat ik doe.
Citaat:ik ben verstandig genoeg
Citaat:en ik weet al precies wat de DA zeg
Citaat:Ik weet gewoon dat er met de pony niks ergs is
xmarlies96 schreef:Ik gil niet keihard naar de mensen naar hun antwoorden er waren mensen in dit topic die hebben wel 50x gezegd dat ik de DA moet gaan bellen daar werd ik gewoon helemaal gek van. Anders moet u even het hele topic van het begin tot het eind helemaal gaan lezen.