Arabesk schreef:Ik heb je net een pb gestuurd, ik heb de 1e 3 blz's van dit topic gelezen. Ik ga nu naar de paarden om even te filmen hoe ik tegenwoordig zo'n aanval oplos (door schade en schande wijzer geworden, twee paarden hebben het gehad, waarvan één keer DA + slang in neus en één keer geëindigd in Utrecht).
Ze kunnen het ook van gras krijgen, zelfs mijn paard dat het nog nooit eerder had gehad, had het van de week van gras eten. (Je vraagt je soms af wat het evolutionaire voordeel is van het niet kunnen 'kotsen' van paarden, in de natuur moeten er kennelijk een hoop doodgaan aan dit)
Dat Ant zelf niet in paniek raakt snap ik wel, de eerste keer schrik je je te pletter, ik dacht toen dat mijn paard stikte, maar later herken je het.
Het achteruit rennen herken ik, ook het 'gloepen' en ook wel hard vooruit rennen deden mijn paarden. En opdringerig bij mij komen staan zo van 'HELP baasje!'
Dank voor je PB.
Gelukkig gebeurd het nauwelijks meer, als ik langzaam voer, gaat t goed. Maar ik wil zo graag weten wat er aan de hand is.
En ik schrik wel dat alle artsen het toch houden op een neurologische aandoening.
Ik ga t ZH eerst maar weer bellen om de bloeduitslag te horen.
Andor haalt mij er niet bij als hij een aanval heeft.