Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Op het NK vorig jaar stond hij ook in de box tegenover die van Adelinde. Dus daarom denk ik dat. Mijn dierenarts gaf ook aan dat het voor hem een heel goed idee is. 
Ze bellen me in de loop van de dag terug. Onze paarden staan aan de rand van een bos. Muggen in overvloed en op een achterste wei zitten tientallen trekvogels!! Ik vind het maar link en wil mijn paard gaan enten voordat het te laat is. De paarden zijn namelijk pas beschermd 3 weken na de laatste vaccinatie dus dan zijn we weer weken later. frangelica schreef:waarom nog niet druk maken om mensen omdat alleen mensen met een zeer zwak gestel er aan kunnen overlijden....tja....ik zal toch zo ook eens even gaan bellen hoe en wat.
Lubberslieke schreef:Vraagje:
waar is het west nijl virus nu ??!!
(ik hoorde een verdacht geval in twente, daar woon ik, maar de dieren artsen zeggen alleen geen commentaar, ik heb er 3 gebeld 1 zei dat het ronduit belachelijk was om te enten omdat het virus er nog niet was, ''jou paard zal maar de eerste zijn dat vergeef je jezelf nooit'' en er blijken bijwerkingen te zijn bij het vaccin, de andere 2 dierenartsen bellen vandaag terug omdat ze nu nog geen antwoord hadden..)

.