Hier een beetje hetzelfde verhaal. Drie L-crossen als een zonnetje en foutloos rijden maar ondertussen zat zijn hele rug vol met vocht
WMW: Spannend, hopelijk is het goed nieuws
Aukelizzy: Fijn om te horen!!
Mijn paard loopt nog steeds poedersuiker. Ik moet 10 november terug naar Bodegraven. De afgelopen 3 weken staat hij alweer op rust, maar ik heb met mijn instructeur overlegd en ga hem optrainen richting Bodegraven om er zeker van te zijn dat hij dan ook kreupel loopt. Ik zit nu nog voor een week in het buitenland en dan heb ik 10 dagen tot Bodegraven. Ik ben er eigelijk al een hele tijd heel erg klaar mee

Later bleek ook uit de scan dat mijn paard nog niet goed was, dus vandaar dat ik er niet meer op wilde zonder een scan.
Ik wil ook dat ze nu eerst weer gescand wordt, eerder ga ik er zeker niet op. Fijn dat het met die van jou wel goed gaat.
nou ja weer erop (hij liep gewoon goed verder en leek niets aan de hand) en alsnog een paar kleine sprongetjes genomen en dat ging gewoon goed en toen gestopt.
En hij is gelukkig ook 100% hersteld 
Daar dachten ze volgens mij dat ik gek was
Toen ben ik met hem naar Steffie van der Laarse (da/chiropractor) gegaan en die heeft hem 'uitgedeukt'. Omar zat als een harmonica in elkaar zei ze, net of hij van achteren was aangereden! Eenmaal door Steffie gekraakt heeft hij gelukkig geen pas onregelmatig meer gelopen. Daarna nog 2x terug voor controle en na de 2e x was het gelukkig helemaal goed en mocht ik weer normaal onder het zadel verder gaan opbouwen.