Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
petsboem schreef:waar maak je je druk om?
Laat elkaar lekker in elkaars waarde, overal zit wel eens een gek tussen en dat heeft niet met 'tegenwoordig' te maken, vroeger zaten er ook al zotten tussen.

Vjestagirl schreef:trustHim schreef:ik heb trouwens wel eens een lickit geproeft en ken mensen die er dol op zijn
en nee er is geen nut aan om het ze te laten proeven, net zo goed als je kan twijfelen aan het nut van biks, suplementen, rijden etc etc etc
Van biks en suplementen is punt 1 bewezen dat ze een doel kunnen hebben, en 2 dat ze voor paarden zijn. Iets wat je van vleeswaren, zuurtjes enz toch niet echt kan zeggen.
Die eet alleen wortels en appels. Zelfs te oud brood gaat er soms niet in. Een enkele keer krijgt hij inderdaad een biertje tegen de spierpijn, maar dat komt niet vaak voor.
L_ola schreef:Omdat veel paardenartikelen redelijk duur zijn. En mijn paarden dol zijn op pepermuntjes, en mijn portemonnee ook.
Vjestagirl schreef:L_ola schreef:Omdat veel paardenartikelen redelijk duur zijn. En mijn paarden dol zijn op pepermuntjes, en mijn portemonnee ook.
En dat het slecht is voor je paard, en een koliekoperatie niet goed is voor je portomonee boeit niet?
Daarbij kun je er ook voor kiezen om als beloning een stuk appel/wortel/mandarijn ofzo te geven? Kost nog minder.
russel schreef:Van pepermunt en veel suikerklontjes kunnen ze luchtzuigers worden. Het is mij uitgelegd dat als dat ze dan door hun mond lucht nemen dat dat een lekker gevoel geeft. Een paardenboertje vertelde mij dat, hij had een sportpony staan die luchtzuiger is geworden door al die troep en nu bij hem staat voor de handel. Hij krijgt niks meer van die bende en het is al wat beter geworden. Ik vind het wel aannemelijk.

.. ) dus alles wat ik eet, wilt hij ook proeven en mag hij ook proeven van mij