Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mieke schreef:Wat ontzettend verdrietig dat je je paard in hebt moeten laten slapen vanwege de headshaking. Wat een rotaandoening...
Mijn merrie, ook headshaker, heeft op dit moment een maagzweer. Ik ben aan het uitvogelen of er misschien een relatie bestaat tussen deze kwalen... Wat is jullie ervaringen? Heeft jullie paard naast het headshaken verschijnselen die ook zouden kunnen wijzen op een maagzweer?
ellepel schreef:Ik vind het filmpje niet heel duidelijk,maar lijk mij meer lekker gek zwaaien met het hoofd uit onvrede of joligheid?
Weet niet of ze nog van dat gras eet,maar voor de platte mest zou ik een kuur tegen zand gaan geven
Memenisse schreef:Bij mij gaf de doorslag het feit dat ze, zodra ze wat sneller dan stap ging - al was het maar een sukkeldrafje -, meteen begon te schudden. Alleen in haar stal, in stilstand, leek ze volkomen rust te hebben, maar dat is geen leven. Toen bleek dat de Gabapentin geen enkel verschil maakte, heb ik van mijn hart een steen gemaakt en de knoop gewoon doorgehakt. Dat wilt niet zeggen dat er nadien geen stortvloed aan tranen liep, maar ik wou niet dat ze nog verder leed. Beter een kort, goed leven, dan een lang uitgerekt gevecht tegen pijn.
Sabine81 schreef:Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met anatomische hoofdstellen en headshaking. Is het de moeite waard om hierin te investeren?
Sterkte, ik duim voor je dat de gabapentine gaat aanslaan! ellepel schreef:Oh dom,wilde het zeggen meld je aan hij de headshakegroep,op facebook,is net iemand die er een vraag over stelt.
Tot dat ik me net bedacht dat jij dat zelf al had gedaan.!
Heb je wat aan de antwoorden daar, wel veel reacties zag ik
ellepel schreef:Ik vind het echt vreselijk voor je dat het zo slecht gaat,maar je doet alles wat in je macht ligt.
Die gabapentine ga je nog wel proberen?
. Alleen dit keer dus zonder pollen trigger.
). En ik wil wel graag iemand die echt goed is en het liefst ook niet vanuit de andere kant van het land hoeft te komen.