Ik heb hem bij mijn paard ook maar even opgehad en toen weer afgedaan omdat hij het zo vervelend leek te vinden. Hij schuurt zijn hoofd gelukkig niet open, maar bij zijn ogen en oortjes jeukt het wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:haar/vuil van klitteband is heel makkelijk te verwijderen met een hondenborstel met van die kromme pennetjes.
MSophie schreef:Kennen jullie de fly free deken ?
http://www.fly-free.nl/site/
Zo ja wat zijn jullie ervaringen met de
-pasvorm
- stof
- langere duur ?
naja en hoe beviel die gewoon..
CharlyBrown schreef:Ondertussen staat mijn Joe-tje ook onder de eczeem deken. Ik heb de 'sweet itch hoody' wel wat in laten korten, want die achterste flappen waren wel erg lang...
Ik heb nog een vraagje aan jullie over voer. Mijn staleigenaar zou namelijk speciaal voer voor mij in willen kopen. Nu krijgt Joe basis brok en ik geen hem 's avonds 4 handjes muesli en 4 handjes haver. Kunnen jullie mij misschien adviseren wat goede brok en muesli is voor een eczeem paard? Waar hebben jullie goede ervaring mee??
xApple schreef:Ik ga vanaf morgen ook de drainage afbouwen. Flesje is bijna leeg, en de maand om.
Als het op is beginnen we weer met de Hippo Eczema, vreselijk duur.. Maar vorig jaar ging
het zo goed dat ik niet durf te stoppen