Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henny_w schreef:Faitherr schreef:Oja, goh wat interessant.
Welke zou ik dan volgens jullie het best kunnen gebruiken? De green Thea of de mint zonder alcohol?
Geen idee. Op de buitenlandse sites wordt alleen over de Listerine original en cool mint genoemd. Er wordt ook gewaarschuwd om niet een mondspoelwater van eigen huismerk te gebruiken. Het moet echt van het merk Listerine zijn.
dimma schreef:minikatje schreef:Zijn er eigenlijk ook pyjama's met vast hoofdstuk?
Wel dekens waar de kap aan vast kunt maken. Pagony, Boett en de Meulenkamp zijn dekens waar het bij kan. Ik heb zelf voor mijn IJslander de Meulenkamp deken. Ben er echt tevreden over.
.
[ [url=m/ZWy28N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gaat echt goed qua jeuk, ze heeft nagenoeg geen jeuk. Daar word ik wel blij van en Dama ook
evelienn28 schreef:Jets schreef:Gewoon oplaten. Onder de Rambo kun je een regenliner doen. Doe ik zelf niet met dit weer, want als het zo wisselvallig is en de zon schijnt weer gaat ze door de liner wel zweten.
De Regenliner leek mij ideaal maar is helaas niet in de kleine maatjes te krijgen
Carl123 schreef:henny_w schreef:
Geen idee. Op de buitenlandse sites wordt alleen over de Listerine original en cool mint genoemd. Er wordt ook gewaarschuwd om niet een mondspoelwater van eigen huismerk te gebruiken. Het moet echt van het merk Listerine zijn.
Jammer van de gruwel die ermee gepaard gaat, zo'n spul waar dierenleed aan kleeft zou ik nooit op mijn paard willen!
Fleda schreef:Helaas, de Masters deken lag hier na een aantal uur totaal niet zoals hij hoort. De zoektocht gaat dus weer verder. Iemand nog tips? Een beetje een “luchtige losse deken voor een brede korte pony? Alles zit gauw te strak en anders is hij weer weer te lang.
Love_Mirra schreef:Is er iemand van jullie die tea tree olie gebruikt? Of ervaring mee heeft?
henny_w schreef:En wat denk je van de spullen die bij de dierenarts te koop zijn voor eczeem en andere aandoeningen?
Zeker weten ook vooraf op proefdieren uitgetest!
Gebruik je die spullen dan ook niet op je paard?
Carl123 schreef:henny_w schreef:En wat denk je van de spullen die bij de dierenarts te koop zijn voor eczeem en andere aandoeningen?
Zeker weten ook vooraf op proefdieren uitgetest!
Gebruik je die spullen dan ook niet op je paard?
Spullen van dierenarts?
Ontworming ja, omdat mijn paard anders doodgaat.
Andere medicamenten heb ik nog nooit gegeven. Ook ikzelf gruw van farmatroep.
Mijn paard staat altijd buiten, is nooit ziek dus heeft niets nodig van de veearts.
Zal je een groot geheimpje verklappen, ik kreeg van een vriend een potje kokosvet gemengd met cannabisolie.
Ik las dat cannabis huidontstekingen genas. Ben ermee aan de gang gegaan, met nog wat tea trea oil door gemengd. Ook voor mezelf, want heb ook soms last van erge jeuk door voedselallergie. De jeuk verdwijnt heel snel maar je moet het wel regelmatig herhalen.
So far so good, hout vasthouden, maar dit paard wat vorig jaar flink schuurde, staat nog steeds zonder deken. Of het zo zal blijven weet ik niet, maar door deken werd zijnvacht heel erg vettig en dof, nu blinkt hij gelukkig weer en is ook vrolijker zonder het verstikkende warme rambo deken. Hij wrijft soms lichtjes aan zijn hooinet, maar niet extreem zoals vorig jaar.
Niets geen farmatroep, weg ermee...