Vandaag kwam ik ook net uit werk, paar druppels regen en ik zag d'r van in de auto al heel heftig schudden. Echt zo gek want ze heeft het dan wel echt enorm hard. Gelijk in de stal gezet met wat hooi erbij, en dan is het ook beter.
Wat ook opvallend is, ze wil dan wel als ik haar uit de wei haal gelijk van het lange gras eten, en als ze dan kan eten dan schud ze ook niet zo. Op de weide staat geen gras meer dus dan staat ze met haar hoofd helemaal op de grond en dan schud ze echt hevig..
In de schuilstal zou ze volgens mij wel gaan, maar ja ik weet het niet zeker natuurlijk. Ik vermoed van wel, ze wil echt uit alle macht altijd naar binnen als het regent en dan kalmeert ze ook gelijk. Ze zou ook hooi kunnen eten in die schuilstal normaal. En goede kwaliteit want nu krijgt ze voordroog hooi.
Dit was vandaag, arm prutsje net optijd binnen gehaald. (ging nog heel hard hagelen daarna, was zo blij dat ik er was)

Ook wel een goede foto voor de stand van de ogen, vinden jullie die ongelijk? Ik vind het wel meevallen.. Ze heeft het gewoon zo hard met regen, voor de rest kan ze echt dagen hebben dat ze perfect in orde is. Ben bang voor het voorjaar want ze kreeg het in maart vorig jaar..

Al denk ik dat er langs de bovenopening ook nog genoeg regen kan (bij mijn stal zit er nog een groot afdak boven) en ik vraag me af of de regen niet een heel irritant geluid geeft op zo'n stal... Misschien heeft ze daar ook moeite mee?