Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:wil ze niet eten (de grasbrokjes dan). Ik meng er wel eens wat door haar andere voer, maar ze snoept het andere voer er tussen uit en die andere brokjes laat ze liggen. Ze eet het alleen als ik het dus meng met natte zemelen. Daar doe ik dan ook een paar handen luzerne door en dan eet ze het wel. Maar hele maatbekers eet ze dan niet en dan laat ze ook haar andere voer staan. Dat wil ik dan weer niet, pfff
Setteli schreef:Goed nieuws Zucchero!
Met Vlek gaat het helaas wat minder. Ze is nog steeds aan de diaree (echt spuitpoep). Vorige week had ze eindelijk eens een mooie keutel (uit het boekje), maar dag erna weer diaree. Ik geef haar natte zemelen gemengd met luzerne, energy control brok, nature's best en 2 handen psyllium vezels. Daarnaast nog een schepje provarium breeding en een schepje msm. Dit krijgt ze 's avonds en in de ochtend 1/3 nature's best en 1/3 energy control (wissel ook wel eens af met Care4Life). Ze eet dit allemaal goed, maar haar hooi eet ze nog niet goed. Nog steeds proppen of ze laat het gewoon liggen. Ze is voor de rest vrolijk maar ze wordt wel steeds magerder. Dus het energie level is niet optimaal.
Gisteren is ze nog wel meegeweest op wedstrijd met mijn jongste en heeft ze nog 2 wp gehaald.
Ik heb vandaag mijn DA gebeld en hij wist het zo ook niet. Hij ging morgen met de DA van Boehringer bellen om te vragen of hier een oplossing voor is.
En anders nog een keer testen wat de ACTH waarde is en evt medicatie aanpassen (ze staat al op een kwart)
Vandaag de medicijnen niet met brood gegeven maar op de hand met een beetje brokjes. Kijken of de boterham de trigger is
DameBlanche schreef:Hoi Fargo, ik weet niet wat voor ras het is en ze zit geloof ik op ongeveer 480 kilo. Er zijn nog geen tests gedaan. Was op vakantie moet dus nog even in overleg met mijn dierenarts hoe het aan te gaan pakken. Wilde in ieder geval alvast wat inlezen zodat ik de juiste beslissing kan maken.
Jannepauli schreef:Nou meiden... de bom is hier gevallen... ik heb zojuist Pauli's ACTH uitslag doorgekregen: 223 pg.. dat moet dus eigenlijk 47 zijn....
Daarmee is dus ook de pijn aan de voetjes verklaard en nu dus geen uitstel meer maar ook ik ga bijdragen aan het bedrijfskapitaal van B.I.
Grrrr
Jannepauli schreef:Nou meiden... de bom is hier gevallen... ik heb zojuist Pauli's ACTH uitslag doorgekregen: 223 pg.. dat moet dus eigenlijk 47 zijn....
Daarmee is dus ook de pijn aan de voetjes verklaard en nu dus geen uitstel meer maar ook ik ga bijdragen aan het bedrijfskapitaal van B.I.
Grrrr
Jannepauli schreef:Ja enerzijds natuurlijk balen maar aan de andere kant toch ook wel weer goed om te weten én ik heb goede hoop dat de pergolide straks gaat werken. Overmorgen gaan we starten en dan maar duimen.