Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke20 schreef:nou mn paard heeft sinds ik gestopt ben met die hypo ex-cema een stuk minder jeuk over zn lijf. nu wel zn manen heel erg. heb vandaag zn deken weer opgedaan en die blijft er ook op.
ikke20 schreef:mijn paard kreeg echt gyga jeuk over zn hele lijf. was al 1,5 maand bezig en zag gewoon helemaal geen verbetering.
het was gewoon zielig hem zo te zien. jeuk op staart en manen is erg maar je hele lijf is nog veel erger. en echt va puntje van zn oren tot onderkant van zn benen
femmie1996 schreef:Ik voer de proefversie ook gewoon op en wacht op resultaat....alhoewel...ze schuurt nog steeds lichtelijk....
ikke20 schreef:mijn paard kreeg echt gyga jeuk over zn hele lijf. was al 1,5 maand bezig en zag gewoon helemaal geen verbetering.
het was gewoon zielig hem zo te zien. jeuk op staart en manen is erg maar je hele lijf is nog veel erger. en echt va puntje van zn oren tot onderkant van zn benen
pastel schreef:Ik vraag me soms wel af wat mensen met een exceempaard willen zien, elk paard schuurt wel eens ook paarden zonder exceem.
En zeker met het weer wat we nu hebben zie je de paarden zonder exceem ook flink schuren.
ikenindi schreef:maar t is juist zo dat de fabrikant van hippo exzema beweert dat het je binnen 3 weken echt duidelijk resultaat moet zien...
pastel schreef:femmie1996 schreef:Ik voer de proefversie ook gewoon op en wacht op resultaat....alhoewel...ze schuurt nog steeds lichtelijk....
Zijn de wonden dicht?
3 weken is wel heel kort om een perfect resultaat te hebben al weet je natuurlijk niet of je de placebo hebt.
Ik vraag me soms wel af wat mensen met een exceempaard willen zien, elk paard schuurt wel eens ook paarden zonder exceem.
En zeker met het weer wat we nu hebben zie je de paarden zonder exceem ook flink schuren.