Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Die van mij krijgt dan inderdaad precies op dat stukje jeuk als de hals afzakt. Vind het lastig, want ja kale plekken op de borst door de Rambo lijkt me ook niet fijn voor haar. Heb ook al zitten denken of ik misschien iets zachts aan de binnenkant kan naaien ofzo..
xChantal94 schreef:Hebben jullie de manen los onder het deken of juist in bijv vlechten? Ik heb ze nu los maar van de RSIH zijn er een stuk manen verloren gegaan. Twijfel om ze nu te vlechten maar ben bang als het dan schuurt dat ik dan een hele pluk kwijt ben
Edit: ben nu overgestapt naar het masters deken
Marit1995 schreef:Iemand ervaring met Cool4Horses?
Kwam het net tegen, zij schijnen een voedingssupplement en een olie voor uitwendig gebruik te hebben voor zomereczeem.
Hier gaat het allemaal nog goed met de kriebels gelukkig, maar was toch wel benieuwd.
bamsy schreef:xChantal94 schreef:Hebben jullie de manen los onder het deken of juist in bijv vlechten? Ik heb ze nu los maar van de RSIH zijn er een stuk manen verloren gegaan. Twijfel om ze nu te vlechten maar ben bang als het dan schuurt dat ik dan een hele pluk kwijt ben
Edit: ben nu overgestapt naar het masters deken
Ik ga juist van de master terug naar de RSIHmet de master had hij gister ook heel zijn staart weer omgetoverd in een wc borstel, met de RSIH krijgt hij dit niet voor elkaar
xChantal94 schreef:Hebben jullie de manen los onder het deken of juist in bijv vlechten? Ik heb ze nu los maar van de RSIH zijn er een stuk manen verloren gegaan. Twijfel om ze nu te vlechten maar ben bang als het dan schuurt dat ik dan een hele pluk kwijt ben
natasja1475 schreef:Uitsluiten kan je misschien nooit maar als je niet op een mestonderzoek kunt vertrouwen kan heel die theorie wel weer de prullenbak in en moeten we weer allemaal klakkeloos gaan ontwormen?? Handig met resistentie en voor het toch al overbelaste systeem van een eczemer. Ik doe zelf met stalgenoot mestonderzoek voor 9 paarden. Daar komen verschillende uitslagen uit. We testen een aantal keer achter elkaar dus veel vaker als wordt geadviseerd. Zou typisch zijn als dan net bij mijn Haflinger steeds achter elkaar een drol is gevangen waar dan niks in zit.
welmoed__ schreef:Mijn merrie schuurt staart en manen helemaal niet, maar nu voornamelijk haar hoofd en oren.
Hoe behandelen jullie dit?