Maagzweer, Ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:06

rinka schreef:
Setteli schreef:
Ik heb ze thuis staan, dat scheelt enorm. Als je ze ergens anders hebt staan is het helemaal verschrikkelijk.

Ja die bedragen liegen er niet om. Ik had ook weinig resultaat na 5 weken (ietsje beter), maar ik heb het idee dat het nu aanslaat. De scopie over een aantal weken zal het uitwijzen.

Ben jij nu dan nog steeds bezig met omeprazol en sucralan?
Hoelang al?
De moed zakt me een beetje in de schoenen nl

Nu 7 weken....
Mij ook hoor. Ik heb nu nog voor 2 weken medicatie en moet de controlescopie nog weer plannen. Deze week maar even doen. Ik hoop dan echt te kunnen afbouwen en uiteindelijk stoppen en verder met een goed supplement.

rinka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

Ik heb ze thuis staan, dat scheelt enorm. Als je ze ergens anders hebt staan is het helemaal verschrikkelijk.

Ja die bedragen liegen er niet om. Ik had ook weinig resultaat na 5 weken (ietsje beter), maar ik heb het idee dat het nu aanslaat. De scopie over een aantal weken zal het uitwijzen.
[/quote]

Ben jij nu dan nog steeds bezig met omeprazol en sucralan?
Hoelang al?
De moed zakt me een beetje in de schoenen nl[/quote]

Nu 7 weken....
Mij ook hoor. Ik heb nu nog voor 2 weken medicatie en moet de controlescopie nog weer plannen. Deze week maar even doen. Ik hoop dan echt te kunnen afbouwen en uiteindelijk stoppen en verder met een goed supplement.[/quote]

7 welen volle dosering?
Ik.had 2 weken volle dosis, 4 weken halve
Vanmorgen de veearts gebeld en hun advies was nog een x 6 weken behandelen
Dat is toch niet te betalen?

rinka

Re: Maagzweer, Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:16

Hoelang zijn jullie hier op bokt aan het behandelen geweest voordat de zweren weg waren?

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

rinka schreef:
7 welen volle dosering?

Nee 3 weken volle dosering en toen 2 weken halve dosering. Toen bleek bij de controle scopie dat de onderste zweren er nog steeds zaten. Dus nu alweer bijna 2 weken op de volle dosering. Ik heb nu nog voor 2 weken medicatie.
Nee eigenlijk niet te betalen. Betaal het nu gedeeltelijk van de erfenis van mijn moeder. Niet helemaal wat ik ervoor in gedachten had, maar is nu even niet anders.

rinka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

Setteli schreef:
rinka schreef:
7 welen volle dosering?

Nee 3 weken volle dosering en toen 2 weken halve dosering. Toen bleek bij de controle scopie dat de onderste zweren er nog steeds zaten. Dus nu alweer bijna 2 weken op de volle dosering. Ik heb nu nog voor 2 weken medicatie.
Nee eigenlijk niet te betalen. Betaal het nu gedeeltelijk van de erfenis van mijn moeder. Niet helemaal wat ik ervoor in gedachten had, maar is nu even niet anders.

Nee, dat is niet helemaal waar een erfenis voor bedoeld is, maar inderdaad, soms moet je.
Ik heb ook 2 weken vol gedaan en 4 weken half
Nog niet weg
Zal weer opnieuw vol moeten doen
Denk dat ik nu 3 weken volle dosis ga doen en dan 2 weken half ofzo.
Het is een drama niet normaal, wat een gedoe en vooral kosten

3heathcliff5

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:57

rinka schreef:
Hoelang zijn jullie hier op bokt aan het behandelen geweest voordat de zweren weg waren?

De laatste keer? Dat was voor 3 piepkleine zweertjes in het glandulaire deel van de maag, 6 weken volle dosis, 2 weken halve spuit, 2 weken kwart spuit, 2 weken per streepje icm 2x daags 25 ml sucralfaat. Met 5 weken controlescopie (weekje later ivm sneeuw) waren zweertjes bijna geheel weg.