bij de borst zit die vrij strak en is het maar goed dat het elastisch is. verder zit die goed. levert een maat groter daar ook meer ruimte of alleen in de lengte?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:Natasja1475, wat een rotwerk hè, om ze zo te zien staan.
Heeft hij verder geen tekorten of zo? Je zou een keer bloed kunnen laten trekken.
Qua deken op of af: nooit af. Liever een zwetend paard dan een kapot paard.
Nu is die van mij niet snel te warm en gaat zelf wel in de schaduw staan als het nodig is, dat scheelt een boel.
ellepel schreef:Ja wel bloedonderzoek laten doen hoor,laat ook checken op seleniumtekort![]()
Ik heb destijds appie ook helemaal laten door lichten.
Kwam selenium tekort uit, een bloedworm besmetting.
Toen dat is aangepakt is de eczeem wel beter behandelbaar geworden.
Heb hem ook nog laten doorlichten met zo een lecherantenne en daar kwam een darmprobleem uit.
En dat klopte wel,want zijn dunne darm werkt niet helemaal goed.
Heb je al eens een totaal andere omgeving geprobeerd voor je dier?
Marit1995 schreef:Hier nog steeds zonder deken en geen jeuk.. Het enige wat ik verandert heb qua rantsoen is dat ik sinds een maand of 2/3 hennepzaad bijvoer. Zou het dan toch..
natasja1475 schreef:Soms wordt ik er echt hopeloos van. Mijn hafje wordt echt gek van de jeuk, trapt zn buik kapot, bijt in zn benen, oren stuk. Staat sinds augustus 2017 niet meer op het gras, staat onder een eczeemdeken, meerdere keren behandelt met Tectonik, smeer me suf met Helmosan en Derfen, spuit in de rondte met Listerine. Niks lijkt te helpen. Heeft lange tijd niks gehad van voer maar krijgt nu een handje metazoa met zeewier. Dat maakt geen verschil in de jeuk. Ik kan alleen nog maar heel hard hopen en duimen dat ze hier eindelijk eens een goed werkend vaccin voor uitvinden. Wordt er zo verdrietig van...
henny_w schreef:natasja1475 schreef:Soms wordt ik er echt hopeloos van. Mijn hafje wordt echt gek van de jeuk, trapt zn buik kapot, bijt in zn benen, oren stuk. Staat sinds augustus 2017 niet meer op het gras, staat onder een eczeemdeken, meerdere keren behandelt met Tectonik, smeer me suf met Helmosan en Derfen, spuit in de rondte met Listerine. Niks lijkt te helpen. Heeft lange tijd niks gehad van voer maar krijgt nu een handje metazoa met zeewier. Dat maakt geen verschil in de jeuk. Ik kan alleen nog maar heel hard hopen en duimen dat ze hier eindelijk eens een goed werkend vaccin voor uitvinden. Wordt er zo verdrietig van...
dianalamboo schreef:weet iemand of bij de master deken veel verschil in maat groter zit?
bij de borst zit die vrij strak en is het maar goed dat het elastisch is. verder zit die goed. levert een maat groter daar ook meer ruimte of alleen in de lengte?[ [url=m/ipBrfN.jpg]Afbeelding[/url] ]