Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb haar echter twee keer laten enten tegen mijt en toen is het welgeteld 3 weken weggeweest. Oren zaten weer helemaal in het haar en geen bloedplekken meer op het hoofd. Ik heb dag en nacht een vliegenmasker op dus daar kan het niet aan liggen. De gewone vliegen zitten er idd ook meteen op als ik haar masker afhaal. Ik denk dat mijn Tinker zowel mijt als lichte eczeem heeft omdat ze zo positief reageerde op de injecties tegen mijt. Echter bleef dit maar 3 weken weg. Morgen de de DA (helaas een andere dan die ik had omdat zij met zwangerschapsverlof ik) weer om nog eens te kijken. Zij zei meteen al aan de telefoon dat het waarschijnlijk toch 'gewoon' eczeem is. Ik kan dat echter niet gaan geloven omdat ze dan niet op twee injecties tegen mijt reageren zou. Nou ik houd jullie op de hoogte...
amie1965 schreef:Mukkie ik heb ook een tijdje met allerlei vliegenmaskers geprobeerd en het hoofd bleef jeuken (en kapot gaan). Nadat ik een echte eczeemkap had gekocht werd het snel minder en is nu helemaal weer goed en heel.
Volgens mij houden niet alle vliegenkappen de mugjes tegen, ze kruipen er onder door of misschien zelfs ergens doorheen.....

graag gedaan hoor!