Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welshcobfan schreef:Die van mij past gelukkig wel dekens, maar alleen in echt grote maten. Goddank pastte hij dus wel de goedkope pagony eczema![]()
En de hh flyprotectionset valt ontzettend ruim gelukkig.
Maar het valt mij wel op dat de meeste halsdeken echt zo niet geschikt zijn voor de gemiddelde speknek.
In de winter heb ik een halsloze regendeken van ehhh ramboDan hoef ik ook gelukkig maar een maatje 185.
Moest wel lachen in de divoza toen ik om een maatje 195 vroeg voor een d pony, ze keken mij echt aan alsof ik gek was
Kitty1 schreef:Meiden kijk uit, doe de exzeemdekens niet af! Er zijn haast nog niet zoveel vliegjes geweest als nu, vooral voor 8 uur s-ochtends en rond 17.30 uur in de namiddag! Ondanks de lagere temperaturen zijn ze er nog volop! Juist nu de dagen gaan korten komen ze steeds vroeger. Zelfs het paard van een vriendin van me die de hele zomer niet heeft geschuurd, is nu gaan schuren... dus pas op.
Mischa4ever schreef:Welshcobfan schreef:Die van mij past gelukkig wel dekens, maar alleen in echt grote maten. Goddank pastte hij dus wel de goedkope pagony eczema![]()
En de hh flyprotectionset valt ontzettend ruim gelukkig.
Maar het valt mij wel op dat de meeste halsdeken echt zo niet geschikt zijn voor de gemiddelde speknek.
In de winter heb ik een halsloze regendeken van ehhh ramboDan hoef ik ook gelukkig maar een maatje 185.
Moest wel lachen in de divoza toen ik om een maatje 195 vroeg voor een d pony, ze keken mij echt aan alsof ik gek was
maar die is dan toch veel te lang? of zie ik dat verkeerd?
Welshcobfan schreef:Ik doe de eczeemdeken alleen af als ik die was en dan krijgt hij een vliegendeken om. Ik wacht gewoon totdat ik zijn winterdeken om moet doen als het kouder is
Klopt het dat na de eerste nachtvorst het weer aardig rustig is qua vliegen?