Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Kan je die makkelijk vast maken aan de deken? Omdat ik zo op de foto geen bevestiging zie?
En schuift het andere gedeelte niet makkelijk voor de ogen?
Faniek schreef:Het is inderdaad vreselijk bij hem. Hij schuurt zich zo erg tegen zijn maatje zijn kont open.
Ik heb al tig maskers geprobeerd inmiddels, alleen ze gaan en snel kapot en ze trekken ze bij elkaar hun hoofd af. Ben nu bezig om het masker vast te maken aan de deken, maar hopelijk houden ze het dan langer vol.
Ik smeer me ook suf met sudocreme en paardenlotion, maar smeren werkt sowieso niet afdoende. Derfen heeft hij een hekel aan dus dat krijg ik er niet op.
Ik heb een paar keer gevraagd om ervaringen met een goed stevig masker bijv. het Boett masker, maar volgens mij weinig ervaringen mee.
Heb de RSIH mee geleverde kap geprobeerd, de RSIH Vamoose Fly mask plus, een andere weet de naam niet en inmiddels één van Agradi, maar deze ligt op het moment in twee stukken. De RSIH meegeleverde kap bleef nog het beste zitten, maar ging bij de oren kapot plus hij kreeg er onder jeuk op het bonte gedeelte was het helemaal schraal en open, nog erger dan dit. Dus moet een lang masker hebben wat wel blijft zitten en ook sloopproof hebben. Ik hou me nog steeds aanbevolen voor suggesties, want het werkt zo niet. Had ik net die kap van Agradi en werd het hoofd mooi rustig ligt die in twee stukken
Ik baal er ook zo van en het liefst zeg ik nog vandaag zoek ik een plekje aan de kust, maar dan geld het wel voor beide, want die twee maatjes trek ik niet uit elkaar en dat is niet te doen. Vanaf volgend jaar gaan ze in ieder geval niet meer op gras, hoop echt dat het beter helpt, want dit is zo ontzettend sneu
opisop_shop schreef:Jeeeetje Faniek wat ziet dat hoofd er sneu uit zeg!
Ik zou als ik jou was echt een eczeemkap opdoen, bijvoorbeeld eentje van premiere.
Kost je iets van 2 tientjes en wie weet kun je het tweedehands vinden?
opisop_shop schreef:Faniek, als zo'n kap scheef zit is hij te groot. Bij Wisse zit hij perfect, bij Darren schoof hij ook. Nu een maat kleiner (shet terwijl hij grote c is ) en blijft welmliggen. Je zou ook dat gat uit kunnen knippen zoals iemand hier had gedaan, maar dan wel franjes eraan laten zitten.