Maar ze heeft haar 'oortjes' uitgetrokken van haar deken, haha, ook heeft ze haar hoofdkap-oortje al gesloopt, das ook heel dun spul dus dat was te verwachten.
Ik vroeg me al af wanneer het nieuwe spul kapot ging, het is al twee dagen meegegaan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kohtje schreef:Ik spring hier even tussen met een vraag.
Hoeveel prijsvermindering geeft zomerexceem?
Is een paard bijna niets meer waard of valt dat mee?
CharlyBrown schreef:kohtje schreef:Ik spring hier even tussen met een vraag.
Hoeveel prijsvermindering geeft zomerexceem?
Is een paard bijna niets meer waard of valt dat mee?
Ik heb mijn pony gekocht terwijl ik wist dat hij exceem had.
Ik heb hierdoor wel wat van de prijs af onderhandeld (niet een heel hoog bedrag, maar de pony was dan ook niet erg duur)
Ik vind het onzin dat een exceem paard niks waard is, ik neem aan dat je er wel gradaties in hebt (qua exceem). Maar bij mijn pony is het aardig binnen de perken te houden. Het vergt wel extra inspanning tijdens de zomermaanden. Wassen, smeren en allerlei middeltjes uitproberen om te kijken wat het beste werkt. En je moet een dure exceem deken aan schaffen.
CharlyBrown schreef:Ik wil mijn pony-paard eigenlijk ook vanaf dit weekend onder zn exceem deken gaan zetten.. maar hij staat nu nog onder een 200 grams deken. Kan ik die exceem deken er gewoon onder doen? Of is dat onzin? Hij schuurt nu nog niet, maar wil het schuren voor zijn.
Ik lees hier van alles over invlechten.. is dat een must? Of alleen als je paard/pony lange manen heeft?
AngelsDitch schreef:Sodeletuut schreef:sorry dat ik weer kom binnenvallen
even 1 vraagje.. moet de deken ook op als je paard 24/7 binnen staat? (medische reden)
bedankt!!
Ligt er aan wat voor stal het is.
Als het een open stal is, dan zou ik de deken wel opleggen.
Is het een dichte stal, dan zou je kunnen overwegen om het af te doen, want binnen komen de mugjes haast niet.
CharlyBrown schreef:Ik wil mijn pony-paard eigenlijk ook vanaf dit weekend onder zn exceem deken gaan zetten.. maar hij staat nu nog onder een 200 grams deken. Kan ik die exceem deken er gewoon onder doen? Of is dat onzin? Hij schuurt nu nog niet, maar wil het schuren voor zijn.
Ik lees hier van alles over invlechten.. is dat een must? Of alleen als je paard/pony lange manen heeft?