Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Ik denk niet dat dat fijn blijft zitten Rody. Als ze dan gaan grazen zakt het af.
Mischa4ever schreef:Moondance, denk dat het nu weinig nut meer heeft om de deken op te doen. Ja om verdere jeuk te voorkomen,maar nu zal je paardje het hele jaar nog wel jeuk huden van die dag zonder deken..
Sodeletuut schreef:Zijn bultjes ook symptomen van eczeem? Want Misty heeft een soort bultjes op haar lichaam, kunnen ook muggenbulten zijn?
ikkiN schreef:Hoi,
Vraagje: Mijn (bijrijd)pony heeft nu sinds vorig jaar zomereczeem. Zelfs een Rambo Sweet Itch deken hielp niet, nu heeft haar eigenaar een lotion gevonden ergens uit de Veluwe: TKC97. Het werkt super, ze schuurt nauwelijks meer en ze laat alles heel (behalve haar staart). Maar nou heeft ze iedere keer nadat ik het heb ingesmeerd, een dag later een soort vervelling. We smeren het om de 3 a 4 dagen in zoals op de fles staat beschreven, we schudden het spul goed.
Van sommigen hoor ik dat het goed is dat ze vervelt omdat haar huid zich dan aan het herstellen is. Maar sommige plekken zijn nu ook nog maar heel dun behaard, ik denk aan een allergische reactie.
Wat denken jullie?
Mischa4ever schreef:Moondance, denk dat het nu weinig nut meer heeft om de deken op te doen. Ja om verdere jeuk te voorkomen,maar nu zal je paardje het hele jaar nog wel jeuk huden van die dag zonder deken..