Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloes schreef:Ik heb een vraagje. Mijn pony heeft behoorlijk last van eczeem. Ze staat met een Rambo-deken, waar ik zelf wat aan geknutseld heb zodat haar uiers ook grotendeels bedekt zijn. Echter jeukt ze ook haar benen zo nu en dan. Nu hoorde ik op stal over beenbescherming, weten iemand hier waar ik deze kan kopen? En zijn haar benen dan echt van onder tot boven beschermd? Kan via google niet echt wat vinden.
Vorig jaar heb ik meegedaan met het onderzoek van NML Health, en mijn haflinger reageerde hier heel goed op! Waar kan ik deze zalf kopen en hoe heet het?
Bedankt!
ZusJacobs schreef:Ik heb een vraagje. Mijn pony heeft behoorlijk last van eczeem. Ze staat met een Rambo-deken, waar ik zelf wat aan geknutseld heb zodat haar uiers ook grotendeels bedekt zijn. Echter jeukt ze ook haar benen zo nu en dan. Nu hoorde ik op stal over beenbescherming, weten iemand hier waar ik deze kan kopen? En zijn haar benen dan echt van onder tot boven beschermd? Kan via google niet echt wat vinden.
Vorig jaar heb ik meegedaan met het onderzoek van NML Health, en mijn haflinger reageerde hier heel goed op! Waar kan ik deze zalf kopen en hoe heet het?
Bedankt!