Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:25

timilon schreef:
Lovely schreef:
Zo'n SA is toch vreemd? Als je naar volle eer en geweten een paard uit de ellende haalt (naar eigen zeggen), dan kun je daar toch gewoon open over zijn? Die geheimzinnigheid werkt niet erg in het voordeel van TS vind ik. Nu weet ik wel die er achter die schaduw zit, dus het verbaast me eigenlijk niks Lachen.

ik begin jou ook een beetje vervelend te vinden....
de sa is o.a aangemaakt om anoniem te blijven tegenover mensen die erbij betrokken zijn(geweest),mensen die op sensatie belust zijn en langs komen etc etc.
en dat jij weet wie er achter de sa schuilt,heel fijn voor jou,maar menig bokker hier interesseerd het geen zier wie al dan niet achter de sa schuilt,OMDAT het in dit geval om het paard gaat,en niet omdat de ts een schouderklopje wil etc etc.
en tegen die andere pijpzeikers die zich afvragen of het paardwaardig is: ts heeft duidelijk aangegeven dat wanneer hij niet te redden valt(wat een echo uit moet wijzen) hij alsnog ingeslapen word.dus verdorrie,een lijdensweg???pfff,de vorige "eigenaren"die hebben hem dit aangedaan.

eenmalig: ik sta vierkant achter jou en je werkwijze.blijf lekker updates plaatsen,want we branden allemaal van nieuwschierigheid!

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:28

zie dit topic nu pas maar hulde aan de TS Afgod

er is veel moed voor nodig om zoiets als dit te doen dus petje af
en hou ons vooral op de hoogte

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:35

Kunnen we wat minder zeuren met z'n allen???? Het is bijna onmogelijk om even snel bij te lezen hoe het met Canjer gaat! Ik kan me voorstellen dat eenmalig even weg blijft...

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:35

Nou _eenmalig_ ik wil je voor morgen veel succes wensen.. En Canjer natuurlijk ook. Ik hoop dat het positief is. Ik ben heel benieuwd.

enne laat sommige maar lekker zeuren hoor. Ik ben blij dat de meeste wel weten hoe het zit.

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:37

timilon schreef:
ik begin jou ook een beetje vervelend te vinden....
de sa is o.a aangemaakt om anoniem te blijven tegenover mensen die erbij betrokken zijn(geweest),mensen die op sensatie belust zijn en langs komen etc etc.
en dat jij weet wie er achter de sa schuilt,heel fijn voor jou,maar menig bokker hier interesseerd het geen zier wie al dan niet achter de sa schuilt,OMDAT het in dit geval om het paard gaat,en niet omdat de ts een schouderklopje wil etc etc.
en tegen die andere pijpzeikers die zich afvragen of het paardwaardig is: ts heeft duidelijk aangegeven dat wanneer hij niet te redden valt(wat een echo uit moet wijzen) hij alsnog ingeslapen word.dus verdorrie,een lijdensweg???pfff,de vorige "eigenaren"die hebben hem dit aangedaan.

eenmalig: ik sta vierkant achter jou en je werkwijze.blijf lekker updates plaatsen,want we branden allemaal van nieuwschierigheid!
[/quote]

ben het helemaal met je eens!

Skyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:52

Ik wens je enom veel sterkte en geluk toe!
Laatst bijgewerkt door Skyka op 14-07-08 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:52

Ik wil de ts nog even succes wensen voor morgen. Ik zal zeker blijven kijken om te zien hoe het verder gaat.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:53

ts, je bent een toppertje hoor, trek je niks aan van sommige idioten hier. een aantal van hen kom ik wel vaker tegen op ziekelijke manier

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:53

Skyka schreef:
Iemand al doorgehad dat de TS een tijd niks gepost heeft?
Zou dat mss komen daar al die onzinnige en negatieve reacties?

Als ik haar was zou ik zeker niks meer posten! Het is toch nooit goed hier, wat je ook doet.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:54

Kunnen jullie voor één keer die nutteloze, arrogante, agressieve uitspraken voor jezelf houden?
Wat jullie aanhalen doet toch helemaal niet terzake? Eenmalig steekt haar energie én geld in het paard, als jullie haar daarbij willen helpen ok maar zo niet, hou verdikke je mond. Het gaat hier ook helemaal niet over penny-acties!
Ik weet niet wat het is maar het lijkt wel alsof er altijd geruzied moet worden op bokt...

Eenmalig, jij bent gewoon geweldig en ik hoop dat Canjer helemaal opknapt! Ach gut

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:55

Skyka schreef:

ja en daarbij zal ze het superdruk hebben.. want ze draagt niet alleen de zorg voor canjer die op dit moment veel zorg nodig heeft maar ook nog een aantal andere paarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:57

Zullen we afspreken dat de mensen die wél respect hebben voor TS en wat ze doet, niet meer reageren op de mensen die geen respect kunnen opbrengen? Dan druipen die vanzelf wel af..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:00

dat is geen slecht idee,dan moeten we er ons wel allemaal aan houden.....moeilijk,als er weer z'on achterlijke reactie komt.
Ik zal het proberen...ik hoop dat canjer goed gaat!!!!

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:02

Ik hoop ook dat de echo van morgen een positief beeld geeft. Ik wens jou en Canjer heel veel sterkte en ik vind het heel erg goed wat je doet. Zo'n diertje wat je hulp nodig heeft doet je hart overlopen.

Ik moet eerlijkheids halve zeggen dat ik wel heel erg nieuwsgierig ben naar de foto's van de benen en naar de SA, maar ik respecteer TS. Zij zal wel niet voor niets de beslissing hebben genomen om dit niet openbaar te maken.

Canjer glimt wel als een spiegeltje!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:05

Juul schreef:
Zullen we afspreken dat de mensen die wél respect hebben voor TS en wat ze doet, niet meer reageren op de mensen die geen respect kunnen opbrengen? Dan druipen die vanzelf wel af..

ik zal een poging wagen. gewoon hard op m'n tong bijten bij weer zo'n reactie Nagelbijten / Gniffelen
kunnen de mods ze geen verbodje geven om onzin uitspraken te posten ofzo? Vork

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:06

Ik dacht dat als je groene opmerkingen negeert, je gewoon een OW krijgt. Dus mensen, gewoon temmen als er weer van de rot opmerkingen komen. Lachen

Weet iemand hoe laat die echo vandaag zou zijn?

_eenmalig_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 16:09

poehe Bloos! , ik dacht al, goh er zijn een hoop fans bij!

Pluimpje voor een ieder die het de afgelopen zanikpagina's opgenomen heeft voor Canjer.
En ja de SA is vanwege hem.

Hij eet zelfs zelfstandig hooi. Krijgt het wel erg moeilijk weg, mara in zijn ontlasting vind ik wel hooi terug, dus krijgt ie wel binnen.
Ik heb bij een boer dat hele korte hooi kunnen kopen zodat ie niet zolang hoeft te kauwen op dat lange.

Mesten doet ie nu met regelmaat, dus daar zijn we allemaal erg blij mee.
Zoals al eerder vermeld wordt er nog bloed afgenomen, en dat zal deze week gebeuren.
Hij heeft helemaal geen koorts meer, drinkt goed, dus eigenlijk allemaal positief.
Zijn kaak gaat helaas nog niet verder open, maar morgen tussen half 1 en half 4 komen ze scannen.
Ben wel heel benieuwd!

nou, eerst maar even zo, en ik kijk en lees eerst verder. Haha!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:10

Is lucerne geen optie ipv hooi?

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:11

_eenmalig_ schreef:
poehe Bloos! , ik dacht al, goh er zijn een hoop fans bij!

Pluimpje voor een ieder die het de afgelopen zanikpagina's opgenomen heeft voor Canjer.
En ja de SA is vanwege hem.

Hij eet zelfs zelfstandig hooi. Krijgt het wel erg moeilijk weg, mara in zijn ontlasting vind ik wel hooi terug, dus krijgt ie wel binnen.
Ik heb bij een boer dat hele korte hooi kunnen kopen zodat ie niet zolang hoeft te kauwen op dat lange.

Mesten doet ie nu met regelmaat, dus daar zijn we allemaal erg blij mee.
Zoals al eerder vermeld wordt er nog bloed afgenomen, en dat zal deze week gebeuren.
Hij heeft helemaal geen koorts meer, drinkt goed, dus eigenlijk allemaal positief.
Zijn kaak gaat helaas nog niet verder open, maar morgen tussen half 1 en half 4 komen ze scannen.
Ben wel heel benieuwd!

nou, eerst maar even zo, en ik kijk en lees eerst verder. Haha!

wauw super nieuws, ga zo door zou ik zeggen OK dan!

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:11

wat goed dat hij al zo zelfstandig en zoveel kan eten. dat hij hooi eet is echt een enorme vooruitgang. ook beter voor zijn darmen als hij meer ruwvoer binnenkrijgt. goedzo!

_eenmalig_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 16:13

Katja schreef:
Is lucerne geen optie ipv hooi?

Dat is inderdaad nog korter ja! Pling Daar zeg je wat...
Lucerne is niet alleen in brokvorm..
Katja dank je wel! Ga straks gelijk een zak halen!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:14

Wat goed dat hij ook al hooi eet! Vind het toch een heel goed teken hoor.
Lucerne geef ik ook aan mijn paard, dat is wat korter en makkelijker te kauwen, misschien is dat ook een ideetje voor je.
Je hebt van Hartog ook grasmix, dat zou je ook kunnen overwegen. Dat is ook kort en heel makkelijk op te eten.

Veel succes morgen met de scan!

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:15

grasmix kan eventueel ook, is van hartog. Lekker dat hij ruwvoer naar binnen krijgt. Spannend allemaal morgen voor jullie.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:16

gelukkig!!!goed nieuws!!als zijn darmen het goed beginnen te doen is de helft gewonnen!!!

misschien gehakselde lucerne?van Dengie(ik heb geen idee of dat in nl. te koop is)
en dan een beetje laten weken? dan word het wat zachter

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:18

Weeer een bijleestip, jeetje wat een gezanik hier zeg!

Foto's zien er stukken beter uit, en het laatste bericht is ook fijn Lachen